حمله مردم به صفحه خانم مجری شبکه افق / خودرو میلیاردی داری !

کدخبر: ۳۲۱۱۲۰
اقتصاد نیوز:زینب ابوطالبی، مجری شبکه افق سیما احتمالا پرتکرارترین نام در میان ایرانی‌ها از دوشنبه شب تا امروز بوده است. دلیل این اتفاق هم تکه فیلمی است که نشان می‌دهد او در شبکه افق به بیان نظراتش مشغول است و در جایی می‌گوید کسانی که با اعتقادات او همراه نیستند و به رفاه و زندگی آرام خود فکر می‌کنند بهتر است از ایران بروند!
حمله مردم به صفحه خانم مجری شبکه افق / خودرو میلیاردی داری !

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از برترین ها، زینب ابوطالبی در برنامه‌ای که در روز تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی پخش می‌شود مطالبی را عنوان کرد که بیشتر شبیه تفرقه افکنی و جدا سازی در میان مردم بود. به این ترتیب او این طور القا کرده که ما(کسانی که شبیه به او فکر می کنند)باید در ایران باشیم و بقیه باید کشور را ترک کنند! 

این طرز فکر و بیان آن در یک شبکه تلویزیونی اما باعث ایجاد انتقاد های بسیار زیادی از او در شبکه های اجتماعی شد و توفانی از کامنت ها در صفحه او ثبت شد.

زینب ابوطالبی مجری شبکه افق

شدت انتقادات مردم به او به حدی زیاد بوده که خانم ابوطالبی در صفحه اینستاگرام خود کامنت‌ها را بسته تا بیش از این مورد اهانت قرار نگیرد.

یکی از مطالب جالبی که در مورد او نوشته شده، توییت بهروز شجاعی روزنامه‌نگار شناخته شده است که نوشته:« از خانم ابوطالبی که اینقدر دنبال زندگی سلحشورانه هستند و می‌فرمایند هر که در این حلقه نیست ایران را ترک کند، یک سوال دارم، قیمت لندکروز امروز چند است و داشتن خودروی لندکروز هم آیا جزو شرایط زندگی سلحشورانه است؟» این روزنامه نگار توضیح داده خانم مجری با داشتن یک خودروی میلیاردی حق نداشته به دور سایر مردم که احیانا با او هم نظر نیستند حصار کشی کرده و از دوری از رفاه صحبت کند.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید