سومین سیلی ایران به آمریکا از نگاه امام جمعه اصفهان

کدخبر: ۳۲۱۵۲۴
اقتصادنیوز: امام جمعه اصفهان گفت: این ناراحت کننده است که برخی افراد گوششان همواره به دهان دشمنی است که جنایتکاریش از گذشته تا کنون مرتباً ثابت شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه اصفهان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، شهدای سانحه هوایی و همچنین رحلت آیت الله محلاتی اظهار کرد: خودم و همه شما نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت می کنم.

وی ادامه داد: این ناراحت کننده است که برخی از افراد غافل اند و شیرینی‌های به دست آمده را به تلخی می کشانند و گوش آنان همواره به دهان دشمنی است که جنایتکاریش از گذشته تا کنون مرتباً ثابت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: خداوند در قرآن می فرمایند جهنم را برای کسانی آماده کرده ایم که عقل دارند، اما اندیشه نمی‌کنند، چشم دارند اما نمی‌بینند، گوش دارند، اما نمی‌شنوند و اینان مانند چهارپایان هستند.

طباطبایی نژاد در خصوص سانحه هوایی و شهادت جمعی از دانشجویان نخبه کشور تصریح کرد: همه ملت ایران از این اتفاق ناراحت هستند، اما در هیچ کجای دنیا مشاهده نخواهید کرد که اگر اشتباهی رخ داد مسئولان آن را به گردن بگیرند به غیر از ایران که سردار سلامی و حاجی زاده این اشتباه را به گردن گرفتند و گردن خود را از مو باریک تر دانستند.

وی افزود: خطاهای انسانی همواره رخ می‌دهند و در همه جای دنیا قابل مشاهده است، برای مثال بنابر آمار حدود ۱۷ هزار نفر در تصادفات ماه‌های گذشته جان خود را از دست داده‌اند که این هم ناشی از خطاها و تخلفات انسانی است.

امام جمعه اصفهان در خصوص تشییع پیکر جانباختگان سانحه هوایی گفت: افرادی که در سانحه هوایی کف می‌زدند این کار آنان توجیهی ندارد، اگر می‌گویند چرا علت سانحه دیر اعلام شد دلیلش واضح است چرا که باید تحقیقات انجام می‌شد.

 طباطبایی نژاد درخصوص سیلی محکم ایران به آمریکا تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب، آمریکای جنایت کار سه مرتبه از ملت ایران سیلی خورده است، نخستین سیلی انقلاب اسلامی و کوتاه کردن دست آنان از این مرز بوم بود، سیلی دوم گرفتن لانه جاسوسی بود که انقلاب دوم نامیده شد و سیلی سوم تخریب پایگاه آمریکا در عراق بود که بسیار مهم است.

وی روزی که این سیلی توسط سپاه به آمریکا زده شد را ایام الله خواند و گفت: ۸۰ سال بود که آمریکا هیچ ضربه مستقیم از هیچ کشوری نخورده بود، اما اقدام ایران اقتدار آمریکا را در منطقه فرو ریخت و به واسطه همین امر دست دلاورمردان سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران باید بوسیده شود.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: آمریکا هراس دارد که میزان تلفات و کشته شدگان حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد را اعلام کند چرا که در صورت اعلام شدن اقتدارش بیش از پیش فرو می ریزد و حواسمان باشد که سیلی ایران به آمریکا را کوچک حساب نکنیم.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید