ترامپ 331 روز از سه سال ریاست‌جمهوری خود را در چه مکانی گذرانده است!+عکس/ صورتحساب 100 میلیون دلاری برای مالیات دهندگان آمریکایی!

کدخبر: ۳۲۱۵۹۰
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری آمریکا در سه سال حضور در کاخ سفید، ۳۳۱ روز را در ملک و زمین گلف شخصی خود گذرانده و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از جیب مالیات دهندگان آمریکایی هزینه کرده است.

هزینه ۱۰۰ میلیون دلاری ترامپ برای خوشگذرانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنادونالد ترامپ عصر جمعه به وقت محلی عازم مارا لاگوی فلوریدا شد تا آخر هفته پیش از محکمه سنا را در زمین گلف شخصی خود سپری کند.

بنا به نوشته برخی رسانه‌های آمریکایی، ترامپ از زمان روی کار آمدن تا کنون، ۳۳۱ روز یعنی نزدیک به یکسال و معادل یک سوم ریاست جمهوری خود را در املاک شخصی خود گذرانده است، این در حالی است که این سفرها هرگز ارزان نبوده‌اند و مالیات دهندگان آمریکایی آن را می پردازند.

بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از دلارهای مالیات دهندگان، هزینه آن شده است تا رئیس جمهوری آمریکا بتواند آخر هفته‌های خود را برای بازی گلف و میهمانی در استراحتگاه‌های خود بگذراند.

۲۸ مهرماه امسال هم ترامپ اعلام کرده بود که نشست گروه ۷ را در ملک شخصی خود در مارا لاگو برگزار خواهد کرد اما فشار رسانه‌های آمریکایی و دموکرات‌ها باعث شد تا از این کار صرف نظر کند.

گفته می شد برگزاری این نشست می توانست میلیون ها دلار درآمد را نصیب دونالد ترامپ کند اما وی در یادداشت های تویئتری خود مدعی شد این انتقادها یک خصومت‌ورزی غیرعقلانی است.

منتقدان گفته‌اند که این برنامه سندی از سوء استفاده  ترامپ برای منافع شخصی است اما کاخ سفید مدعی شد این کار باعث جلوگیری از هزینه کردن میلیون‌ها دلار می شده است!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید