اقدام ویژه برای تامین اقلام معیشتی و گرمایشی سیل‌زدگان

کدخبر: ۳۲۱۷۱۷
اقتصادنیوز :سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور استانهای وزارت صمت گفت: با توجه به ارزیابی های انجام شده در سیل اخیر در حوزه زیرساختهای صنعت و معدن خساراتی نداشتیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایسنا، افشار فتح الهی در گردهمایی روسای سازمان های صنعت، معدن و تجارت کشور که با حضور رضا رحمانی؛ وزیر صمت و معاونان وزارتخانه  برگزار شد ،بیان کرد: این گردهمایی با هدف بررسی مشکلات و چالش ها و ارایه راهکارهای پیشنهادی در ایام پایانی سال برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای مدیریت بهتر، سازمانهای صمت استانهای کشور به ۱۰ منطقه مختلف تقسیم بندی شده است و مسایل و موارد مختلف را در این گردهمایی مطرح می کنند.

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و امور استانهای وزارت صمت با اشاره به بازدیدی که به دستور وزیر صمت از مناطق سیل زده اخیر داشت، گفت: با توجه به ارزیابی های انجام شده در سیل اخیر در حوزه زیرساختهای صنعت و معدن خساراتی نداشتیم و اصناف خسارات جزیی داشته اند که نیاز به حمایت دارند.

سازمانهای صمت استانی بر اساس مسئولیت های اجتماعی برای کمک به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرده اند.

فتح الهی با تاکید بر اینکه سازمانهای صمت استانی بر اساس مسئولیت های اجتماعی برای کمک به مناطق سیل زده اعلام آمادگی کرده اند و کمک ها ارسال شده است، افزود: تمرکز بر تامین وسایل معیشتی و گرمایشی سیل زدگان است، البته موضوعات دیگری نیز بر عهده وزارتخانه های دیگر است که تکالیف آن را انجام می دهند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید