جانشین فرمانده سپاه: سفیر انگلیس را به میدان آوردند تا به خبیثان داخلی‌شان بگویند ما با شما هستیم

کدخبر: ۳۲۱۸۶۵
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: عظمت جبهه حق چنان زیاد است که جبهه باطل نماینده همه شیاطین یعنی سفیر انگلیس را در تهران به میدان آوردند تا به خبیثان داخلی‌شان بگویند ما با شما هستیم. این حماقت بزرگی را که کردند، جواب آن را حتما از مردم خواهند گرفت.
 جانشین فرمانده سپاه: سفیر انگلیس را به میدان آوردند تا به خبیثان داخلی‌شان بگویند ما با شما هستیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت و شهدای سانحه سقوط هواپیما که در مجتمع فرهنگی مذهبی مسجدالرضا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در این دو هفته در همه جای کشور از روستای کوچک تا جای جای جغرافیای بزرگ مقاومت خداوند متعال دلدادگان شهدا و انقلاب اسلامی را به تلاطم در آورد و بخشی از این ظرفیت در مراسمات تشییع شهدا حضور یافتند.

وی افزود: نشان داده شد وقتی که بندگان خاص خدا مثل شهدای اخیر تکالیفشان را انجام می‌دهند، این خداوند است که به وعده‌اش عمل می‌کند و در دلها غوغایی ایجاد می‌کند.

سردار فدوی با بیان اینکه ما در تاریخ انقلاب اسلامی آنچه را در دو هفته اخیر دیدیم، تاکنون نداشته‌ایم، تصریح کرد: حاج قاسم در شهادت شهید کاظمی و خرازی خیلی تب و تاب داشت و خیلی سوخت و سالهای زیادی بر سر قبر این دو شهید رفت و برگشت و در قلب خود می گفت منم آن منتظر؛ و در نهایت هم خداوند بی نظیر ترین جوابی را که میتوانست به این انتظار بدهد را داد و شهادت او نیز عظمت آفرید.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: در پی این عظمتی که پس از شهادت سردار سلیمانی خلق شد، انشالله جبهه انقلاب اسلامی بر مدار حق خود پیش خواهد رفت و به پیروزی های بسیار بزرگتری دست پیدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ما حتما آمریکا را به خاک مذلت می‌نشانیم؛ ذلت کشیدن آنها از انقلاب اسلامی را چندین بار دیده‌ایم.

سردار فدوی عنوان کرد: جبهه حق انقلاب اسلامی از ۴۱ سال پیش نه تنها یک روز توقف نداشته بلکه هر روز پیش رفته است. این روند ادامه پیدا خواهد کرد تا به پیروزی کامل برسیم و این محقق خواهد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به خروش میلیونی آزادگان در سراسر جهان در پی شهادت سردار سلیمانی و یارانش، خاطرنشان کرد: یکی از دوستان که ریز آمار حضور مردم در جای جای دنیا و شهرها را نوشته بود، جمعیت شرکت‌کننده در سراسر عالم بیش از ۵۰ میلیون نفر بودند که این عظمت جبهه حق را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در طرف مقابل جبهه باطل تمام توان خود را برای کم‌رنگ کردن این عظمت به کار گرفت، عنوان کرد: عظمت جبهه حق چنان زیاد است که جبهه باطل نماینده همه شیاطین یعنی سفیر انگلیس را در تهران به میدان آوردند تا به خبیثان داخلی‌شان بگویند ما با شما هستیم. این حماقت بزرگی را که کردند، جواب آن را حتما از مردم خواهند گرفت.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه عظمت و قدرت جبهه حق آنچنان زیاد است که کماکان به جلو پیش خواهد رفت، تصریح کرد: این جبهه انقلاب اسلامی است که همواره پیروزی را به آغوش می کشد.

جانشین فرمانده مل سپاه در پایان گفت: در تاریخ بی‌سابقه است که دلدادگی به گونه‌ای بشود که ۵۰ میلیون انسان آزاده به میدان بیایند تا پیرو راه شهیدان باشند و بگویند ماییم آن منتظر.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید