شکیرا و جنیفر لوپز ساختارشکنی می‌کنند ! +عکس

کدخبر: ۳۲۳۴۳۲
اقتصاد نیوز:شکیرا، ستاره موسیقی لاتین کنسرت مشترکش با جنیفر لوپز را نوعی ساختارشکنی دانست و گفت این کنسرت عبور از برخی کلیشه‌های رایج درباره سن و سال، جنسیت، نژاد و پیشینه محسوب می‌شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایران آرت، امسال جنیفر لوپز و شکیرا ستاره‌های مشهور موسیقی لاتین، کنسرت بزرگ سوپربول یا فینال فوتبال آمریکایی را به صورت مشترک در ورزشگاه هارد راک میامی گاردنز اجرا می‌کنند.

جنیفر لوپز و شکیرا

این نخستین باری است که جنیفر لوپز و شکیرا در سوپربول حضور دارند و این موضوع از ارزش و اهمیت زیادی برای آمریکائیان لاتین تبار برخوردار است. آنها با شرکت در یک کنفرانس خبری در شهر میامی، هنرنمایی در این کنسرت تجربه‌ای هیجان انگیز، غرورآفرین و فراموش نشدنی توصیف کردند.

شکیرا متولد کلمبیا است و در این کنفرانس، خود و جنیفرلوپز را نماینده زنان، لاتین تبارها و جوانان دانست و یادآور شد حضور آنها در کنسرت سوپربول، نوعی ساختارشکنی است و عبور از برخی کلیشه‌های رایج درباره سن و سال، جنسیت، نژاد و پیشینه محسوب می‌شود.

جنیفر لوپز در محله برانکس نیویورک به دنیا آمده و از طرفداران تیم نیویورک جتس است، او به خبرنگاران گفت، از کودکی همراه با خانواده تماشاگر مسابقات فوتبال بوده ولی هرگز تصور نمی‌کرد روزی درسوپربول، بزرگترین رویداد ورزشی آمریکا، شرکت کند.

جنیفرلوپز هنرنمایی در این کنسرت را یکی از بزرگترین دستاوردهای حرفه‌ای خود دانست که سال‌ها برای رسیدن به آن تلاش کرده است.

این دو ستاره بزرگ موسیقی لاتین در بخش دیگری ازکنفرانس ضمن ابراز تأسف از درگذشت کوبی برایانت ستاره بسکتبال آمریکا، این حادثه دلخراش را به ونسا برایانت همسر کوبی که علاوه بر شوهر، دخترش را نیز از دست داده است، تسلیت گفتند.

آنها تأکید کردند که در بخشی از کنسرت، یاد و خاطره این اسطوره ورزش آمریکا را گرامی می دارند.

جنیفر لوپز و شکیرا درباره جزئیات کنسرت توضیح زیادی ندادند، ولی آن را برنامه‌ای متفاوت، جذاب، و فراموش نشدنی توصیف کردند.

در پنجاه و چهارمین بازی فینال فوتبال آمریکایی یا سوپربول، تیم‌های سانفرانسیسکو فورتی نانینرز و کانزاس سیتی چیفس به مصاف هم می‌روند.

کنسرت سوپربول، بین دو نیمه مسابقه یعنی حدود ساعت هشت شب به وقت شرق آمریکا برگزار می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید