اصلاح آیین نامه انتصابات شهرداری پایتخت

کدخبر: ۳۲۳۴۵۷
اقتصادنیوز : معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران از اصلاح آئین نامه انتصابات شهرداری خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ،حامد مظاهریان درخصوص تعیین تکلیف وضعیت مدیرانی که با حکم سرپرستی فعالیت می‌کنند و تذکر یکی از اعضای شورا در این رابطه گفت: حدود دو هفته پیش اسامی مدیرانی که با حکم سرپرستی فعالیت می‌کنند مشخص و به مناطق نیز اعلام شده است.

وی ادامه داد: آئین نامه انتصابات که پیش از این درحکم سرپرستی در برخی موارد سکوت کرده بود نیز تصحیح شده و براساس آن سرپرستان می‌توانند طی دو دوره سه ماهه با شرایط مشخصی حکمشان تمدید شود. این اصلاح انجام شده و در اختیار شهردار است و بلافاصله پس از ابلاغ، شرایط تجدید احکام مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص ادامه فعالیت افرادی که سنوات خدمتشان پر شده اما هنوز حکم بازنشستگی برای آنها صادر نشده، گفت: لیست کسانی که امسال باید بازنشسته شوند را تهیه کرده‌ایم اما در برخی از موارد قوانینی وجود دارد که افرادی می‌توانند با استفاده از آن قوانین (به طول مثال در صد جانبازی و مدرک تحصیلی بر تأخیر بازنشستگی تأثیرگذار است) مدت زمان خدمت خود را افزایش دهند. ما در این رابطه منطبق با قانون و شفاف عمل می‌کنیم.

 وی در خصوص لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری که این هفته به شورا ارائه می‌شود، ادامه داد: پس از تصویب متمم بودجه، لایحه بودجه سال آینده را که سقف آن ۳۰ هزار میلیارد است به شورا ارائه خواهیم کرد. تاکید بر حوزه حمل و نقل عمومی، توسعه محلی، میدانگاه‌ها و عرصه عمومی شهر و خیابان کامل در بودجه امسال آن را با بودجه سال‌های گذشته متمایز می‌کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید