10 بازیگر زن هالیوودی که قبلاً پیشخدمت بودند

کدخبر: ۳۲۴۴۳۱
​اقتصاد نیوز:همه ستاره‌های مشهور از همان ابتدا به حرفه بازیگری مشغول نبودند و برخی از آنان کارهای دیگری چون کار در رستوران نیز انجام داده بودند. اشخاصی مثل لیدی گاگا، جنیفر آنیستون، مگان فاکس، جولیان مور، کریستین ویگ، ساندرا بولاک، اوا مندس و ماریا کری پیشخدمت رستوران بودند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از اعتمادآنلاین،شاید بسیاری از مردم کنجکاو باشند بدانند بازیگران هالیوودی مثل مگان فاکس یا جنیفر آنیستون پیش از آنکه هنرپیشه شوند به چه کاری مشغول بودند. بسیاری از هنرپیشه‌ها قبل از اینکه به صنعت سینما روی آورند، کارهای دیگری انجام می‌دادند و حتی هنگام قدم زدن در خیابان نیز کسی به آنها توجهی نمی‌کرد.

به نقل از the richest، گزارش می‌دهد که بعضی از بازیگران هالیوود قبل از بازیگر شدن در رستوران کار می‌کردند. شاید باورپذیر نباشد که بسیاری از آنها قبلاً همبرگر سرخ می‌کردند یا سفارش می‌گرفتند؛ اما این حقیقت دارد. اینکه خیلی از افراد سرشناس کار خود را از صفر شروع کردند و حالا با جرات درباره آن صحبت می‌کنند برای بسیاری از جوانان الهام‌بخش است. ما در اینجا 10 بازیگر زن معروفی را که قبلاً پیشخدمت بوده‌اند معرفی می‌کنیم.

1- جولیان مور

 

جولیان مور

 

جولیان مور یکی از پرکارترین بازیگران است. او در فیلم‌های «شب‌های عیاشی» (Boogie Nights)، «حال بچه‌ها خوب است» (The Kids are Alright)، «بازی‌های مرگبار» (Hunger Games) و... ایفای نقش کرده است. این هنرپیشه علاوه بر بازیگری چند کتاب نیز برای کودکان نوشته و توانایی خود را در همه کارها ثابت کرده است. جولیان در نیویورک پیشخدمت بود و حالا تبدیل به بازیگری شده که توانسته برنده اسکار شود.

 

2- اوا مندس

 

اوا مندس

 

اوا مندس (Eva Mendes) در فیلم‌های روز تمرین (Training Day)، هیچ (Hitch) و 2سریع و 2خشن (2fast 2furious) درخشید و به یکی از بازیگران درجه اول هالیوود تبدیل شد. او همچنین کارخانه تولید لباس و لوازم آرایشی نیز به راه انداخت. مندس می‌گوید وقتی نوجوان بوده در رستورانی به نام Hot Dog on A Stick کار می‌کرده است.

 

3- جنیفر آنیستون

 

جنیفر انیستون

 

جنیفر آنیستون پیش از اینکه به چهره‌ای سرشناس تبدیل شود، مسئول تحویل همبرگر در یک رستوران بود. او مثل نقشش در سریال فرندز زیاد به پیشخدمت بودن علاقه نداشت و از این کار بیزار بود. جنیفر آنیستون با بازی در فیلم‌های رئیس‌های وحشتناک (Horrible Bosses)، جدایی (Break-Up)، من و مارلی (Marley & Me) و بروس قدرتمند (Bruce Almighty) خاطرات بد کار در رستوران را به فراموشی سپرد.

 

4- ساندرا بولاک

 

ساندرا بولاک

 

ساندرا بولاک گران‌ترین بازیگر هالیوود در سال 2010 و 2014 بود، اما او قبلاً در رستوران و بار کار می‌کرد. این بازیگر 55ساله در سال 1994 وقتی با کیانو ریوز در فیلم سرعت (Speed) بازی کرد معروف شد. او یکی از مشهورترین بازیگران زن هالیوود است که بارها به خاطر بازی در فیلم‌های مختص گیشه‌ مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

5- مگان فاکس

 

مگان فاکس

 

مگان فاکس در سال 2001 فعالیت هنری خود را آغاز کرد، اما زمانی معروف شد که در فیلم اعتراف‌های یک ملکه نوجوان درام (Confessions of a Teenage Drama Queen) بازی کرد. او پس از این فیلم ستاره فیلم‌هایی چون تبدیل‌شوندگان (Transformers)، جونا هکس (Jonah Hex) و بدن جنیفر (Jennifer’s Body) شد. مگان فاکس قبل از اینکه بازیگر شود، در Tropical Smoothie Cafe کار می‌کرد. او می‌گوید این بدترین شغلی است که داشته زیرا مجبور بود لباس موز بپوشد و بیرون از فروشگاه مشتریان را جذب کند.

 

6- کریستین ویگ

 

کریستین ویگ

 

فیلم «ساقدوش‌ها» (Bridesmaids) که در سال 2011 اکران شد راهی جدید برای بازیگران زن کمدی مخصوصاً کریستین ویگ باز کرد. او چند فیلم خوب دیگر هم روی پرده داشت، اما در این فیلم درخشید. کریستین ویگ در فیلم‌های دیگری مثل باردار (Knocked Up)، شلاق بزن (Whip it) و پاول (Paul) بازی کرد. او اعلام کرد که قبلاً در غذاخوری یونیورسال استودیو کار می‌کرد و منتظر می‌ماند بازیگران معروف به آنجا بروند تا بتواند آنها را ببیند.

 

7- امی آدامز

 

امی آدامز

 

امی آدامز پیش از آنکه در فیلم افسون‌زده (Enchanted) در نقش شاهزاده گیزلی بدرخشد، فیلم‌های بسیار کمی بازی کرده بود. او پس از کسب شهرت در فیلم‌های شک (Doubt)، حقه‌بازی آمریکایی (American Hustle) و نورسیده (Arrival) ایفای نقش کرد. امی آدامز وقتی دبیرستان را به پایان رساند، در رستوران هوترز مشغول کار شد. او گفت: «کار پیشخدمتی بسیار عالی بود. من در ابتدای کارم تنها به مردم خوشامد می‌گفتم و آنها را راهنمایی می‌کردم و بعد پیشخدمت شدم. این کار بهترین راه برای فراهم کردن پول دانشگاهم بود.»

 

8- لیدی گاگا

 

لیدی گاگا

 

چه کسی فکرش را می‌کند که لیدی گاگا در یک رستوران کار کرده باشد؟ او با آهنگ‌های «چهره بی‌حالت» و «فقط برقص» معروف شد. لیدی گاگا شهرتی بین‌المللی پیدا کرد و اخیراً توانست در فیلم «ستاره‌ای زاده شد» بازی کند. استفانی جرمنوتا قبل از آنکه لیدی گاگا شود، در دوران دبیرستان در رستوران کار می‌کرد. او گفته که پول گارسونی‌اش را جمع می‌کرده تا برای خودش یک کیف گوچی بخرد.

 

9- ماریا کری

 

ماریا کری

 

ماریا کری خواننده و بازیگر مشهور که از دهه 90 میلادی به شهرت رسید قبلاً پیشخدمت یک رستوران در منهتن بوده است. او می‌گوید که از این کار متنفر بوده، اما زمان کارش در رستوران کوتاه بود. ماریا بعد از اینکه همکاری خود را با شرکت کلمبیا رکوردز شروع کرد، توانست در رتبه اول چارت موسیقی جهان قرار بگیرد.

 

10- ریچل مک‌آدامز

 

ریچل مک آدامز

 

اگر به مک‌دونالد می‌رفتید و ریچل مک‌آدامز را پشت صندوق می‌دید چه می‌کردید؟ این بازیگر کانادایی مطرح قبل از آنکه مشهور شود، حداقل سه سال در یک رستوران فست‌فود ناشناخته کار می‌کرد. خواهر او مدیر داخلی رستوران و برادرش نیز کارمند آنجا بود. خوشبختانه مک‌آدامز این کار را رها کرد و به بازیگری روی آورد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید