برگزاری جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی +عکس

کدخبر: ۳۲۴۶۸۳
​اقتصاد نیوز:جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی‌(Robotics and Artificial Intelligence Festival) برای ارتقای آگاهی‌های علمی از روز یکشنبه در کویت آغاز به کار کرد.
برگزاری جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، در مراسم افتتاحیه "سلام العبلانی"(Salam Al-Ablani) مدیر فرهنگ علمی بنیاد کویت برای پیشرفت علوم(KFAS) گفت: هدف این جشنواره تقویت فرهنگ علمی در صنایع هوشمند و کمک به جوانان در توسعه مهارت‌های خود در راستای آینده درخشان کویت است.

سلام العبلانی در ادامه افزود: این جشنواره هم راستا با استراتژی بنیاد کویت برای پیشرفت علوم که تشویق همه اقشار جامعه برای توجه به فناوری علمی و نوآوری است، می‌باشد. این استراتژی همچنین بر بروزرسانی برنامه‌ها و ابتکار عمل در این بخش‌ها متمرکز است.

این جشنواره که قرار است تا ۱۴ فوریه برگزار شود، با همکاری شرکت انگلیسی "۱۰۰۱ اختراع"(۱۰۰۱ Inventions) برگزار شده است. این شرکت انگلیسی ابتکارات بین‌المللی و آموزشی را ایجاد می‌کند تا آگاهی از ریشه‌های فرهنگی علم و فناوری را افزایش دهد.

کودکان در جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی(AI) در ۹ فوریه سال ۲۰۲۰  که در استان حولی کویت برگزار شد با ربات‌ها در تعامل بودند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید