هر لیستی به نام اصلاح‌طلبان در انتخابات منتشر شود جعلی است

کدخبر: ۳۲۴۹۷۵
اقتصادنیوز : رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان البرز با بیان اینکه هیچ یک از نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تایید نشدند گفت: اصلاح طلبان استان بر این اساس لیستی برای شرکت در این انتخابات ارائه نمی‌دهند.

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،محمد علی پورکریمی چهارشنبه ۲۳ بهمن در یک نشست خبری در خصوص انتخابات پیش رو و وضعیت اصلاح طلبان استان البرز گفت: برای شرکت در انتخابات اسفند ماه، پنج نفر از دبیران احزاب اصلاح طلب در استان ثبت نام کرده بودند اما هیچ یک تایید نشده و تمام گزینه‌های اصلاح طلبان در البرز رد شدند.

به گزارش ایسنا، پورکریمی افزود: هدف از شرکت اصلاح طلبان در مجلس شورای اسلامی، برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری بود، افراد شاخص اصلاح طلبان با توجه به رد صلاحیت های گسترده پیشین نسبت به شرکت در این انتخابات رغبتی نشان ندادند، اما جوانان پای کار آمدند ولی هیچکدام از آنها تایید نشدند.

وی با بیان اینکه این رد صلاحیت‌ها نه فقط در البرز بلکه در ۲۵ استان دیگر نیز وجود دارد، اعلام کرد:  به همین دلیل امکان دادن لیست برای اصلاح طلبان در استان وجود ندارد، بنابراین اصلاح طلبان البرز در انتخابات دوم اسفند نه لیستی خواهند داشت و نه از کسی حمایت می‌کنند.

پورکریمی با بیان اینکه از همین جا انتساب گروه و یا افراد در این انتخابات به اصلاح طلبان تکذیب می شود اعلام کرد: هر فرد و یا گروهی که در این  انتخابات ادعای اصلاح طلبی کند، این ادعا جعلی است؛ در سایر شهرستان های استان نیز لیستی از سوی اصلاح طلبان ارائه نشده و نخواهد شد.

وی در پایان گفت: انتخابات را تحریم نمی‌کنیم اما اینکه مردم چه کسی را انتخاب کنند به تشخیص خودشان خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید