تتو‌های عجیب فوتبالیست ایرانی سوژه شد!

کدخبر: ۳۲۵۳۰۴
اقتصاد نیوز:فوتبالیست جوان ایرانی که اخیرا به فوتبال ترکیه پیوسته با حرکتی خارج از رشته ورزشی خود حاشیه ساز شد.
تتو‌های عجیب فوتبالیست ایرانی سوژه شد!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از میزان آنلاین، اللهیار صیادمنش پدیده فصل گذشته تیم  فوتبال استقلال بود. بازیکنی که فصل پیش با ۱۸ سال سن در ترکیب استقلال خوش درخشید، اما هنوز حضورش به یک نیم‌فصل نرسیده بود که پیشنهادات خارجی سراغ او آمدند و خیلی زود لژیونر شد.

صیاد منش

این بازیکن که توسط مدیریت قبلی استقلال یعنی رضا افتخاری و پندار توفیقی به استقلال پیوست، با رفتن به فنرباغچه ترکیه، سود مالی خوبی نصیب استقلال کرد. قرار بود این بازیکن خیلی زود پدیده تیم مطرح ترکیه‌ای شود، اما توسط همان تیم به باشگاه دیگری قرض داده شد تا با شرایط فوتبال ترکیه آشنا شود.

این بازیکن که به تازگی به فنرباغچه بازگشته، این روز‌ها خالکوبی‌های عجیبی روی بدنش را به نمایش می‌گذارد. بازیکن ۱۹ ساله ایرانی که خیلی نتوانسته هنوز با شرایط فوتبال ترکیه خودش را تطبیق دهد، روی مسائل حاشیه‌ای تمرکز کرده و کسی هم نیست او را راهنمایی کند.

صیادمنش سن و سال کمی دارد و این روز‌ها بیشتر دنبال خالکوبی روی بدنش است تا فوتبالش. بدون شک این بازیکن باید از استعداد ناب خودش استفاده کند و آینده درخشان برای فوتبال ایران باشد، اما مسیر فعلی او را از اهدافش دور خواهد کرد و او باید با زندگی حرفه‌ای، فوتبال حرفه‌ای را هم تجربه کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید