اردوغان: نمی‌توان در برابر ارتش سوریه ساکت ماند!

کدخبر: ۳۲۵۳۲۷
اقتصادنیوز :رئیس جمهور ترکیه درحالیکه کشورش با نقض منشور ملل متحد به خاک سوریه تجاوز کرده‌اند، تهدید کرد: نمی‌توان در برابر ارتش سوریه ساکت ماند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز شنبه و درحالیکه نیروهای این کشور با نقض منشور ملل متحد به خاک سوریه تجاوز کرده‌اند، در ادعائی مضحک مدعی شد: شاهد تلاش حکومت سوریه برای محاصره مراکز دیدبانی کشورمان در ادلب هستیم.

رئیس جمهور ترکیه بی توجه به حق «دفاع مشروعِ» ارتش سوریه در صیانت از خاک این کشور تهدید کرد: نمی‌توان ساکت ماند، اقدامات لازم در حال انجام است.

رجب طیب اردوغان درباره موضع کشورش در لیبی نیز ادعا کرد: به اجرای تمامی تعهدات خود در چارچوب توافق آموزشی و امنیتی با «سراج» (رئیس شورای ریاستی دولت وفاق ملی لیبی) پایبند هستیم.

وی به طرح پوشالی ترامپ درباره فلسطین اشغالی موسوم به معامله قرن تأکید کرد: نه غرب، نه اروپا و نه آفریقا این طرح را قبول ندارند. به دلیل همین رویکرد نیز باور دارم که در سازمان ملل به نتیجه دلخواه خود خواهیم رسید. طرح به اصطلاح صلح، جز یک توهم که صلح و ثبات در منطقه را تهدید می‌کند، چیز دیگری نیست. انتظار داریم سازمان همکاری اسلامی از تمام کشورهای مسلمان دعوت کند تا در قبال این طرح موضعی صریح اتخاذ کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید