اشتباهات رایج خانم ها در کاهش وزن

کدخبر: ۳۲۶۳۲۱
اقتصاد نیوز:فرقی نمی کند نزدیک عید باشد یا هر زمان دیگری، بسیاری از خانمها در شرایط مختلف تلاش می کنند وزن خود را کاهش دهند. اما با وجود ورزش و تلاشهای فراوان باز هم نمی توانند وزن خود را کاهش دهند.
اشتباهات رایج خانم ها در کاهش وزن

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از انتخاب، شما می توانید وزن خود را کاهش دهید اما نه با روشهای عجیب و غریب، بلکه با روشهایی ساده و رعایت نکاتی که چندان سخت نیستند:

نوشیدنی های شیرین مصرف می کنید

یکی از مشکلات رایج بین همه خانمهایی که قصد کاهش وزن دارند، این است که نوشیدنی های شرینی مثل نوشابه، آبمیوه و خوراکی های حاوی قند مصنوعی دیگری را مصرف می کنند. بسیاری از خانمها بدون آن که متوجه باشند در طول روز، چای با قند، قهوه شیرین، آب میوه و نوشابه می خورند و تصور می کنند چون همه قواعد رژیم و ورزش را رعایت می کنند، چاق نمی شوند. اما خوراکی هایی مانند نوشابه ، قهوه شیرین یا چای و آب میوه می توانند منجر به مصرف بیش از حد کالری و افزایش وزن به ویژه در ناحیه شکم شوند. بهتر است به جای آب میوه ، آب آشامیدنی، سبزیجات و گیاهان تازه بنوشید.

هنگام تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود خوراکی می خورید

بسیاری از افراد عادت دارند هنگام تماشای تلویزیون خوراکی بخورند. مشکل از جایی شروع می شود که این افراد حین تماشای برنامه های تلویزیونی خوراکی های چرب و پر از قند می خورند. مثلا کیک، شکلات، پیراشکی یا چیپس و پفک.

شما بارها و بارها خوراکی های تکراری می خورید

بسیاری از خانم ها  در رژیم خود خوراکی های تکراری را جای می دهند. مثلا نوعی صبحانه ناهار و شام مشخص با مولفه های مشخص. مثلا نان جو صبحانه، یک لیوان شیر، یک آبمیوه مشخص و مواردی مشابه. خوردن غذاهای تکراری بیش از حد باعث کاهش میزان متابولیسم بدن شما و جلوگیری از تنوع پروبیوتیک می شود.سیستم گوارشی شما با تغییر و ایجاد یک سری جدید از پروبیوتیک ها همراه با هر ماده غذایی جدید ، میزان متابولیک شما را بهبود می بخشد. بنابراین خوراکی های تکراری، حتی اگر کم حجم باشند، در لاغری شما اخلال ایجاد می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید