صحبت های جنجالی ترامپ در مورد پسرش +عکس

کدخبر: ۳۲۶۳۷۳
اقتصاد نیوز:دونالد ترامپ در جریان یک کمپین تبلیغاتی در لاس وگاس که روز جمعه برگزار شد، در اتفاقی نادر، بارون، کوچک ترین فرزندش را به همراه داشت و در آن یک گفتگوی صوری بین خود و بارون را روایت کرد.
صحبت های جنجالی ترامپ در مورد پسرش +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از روزیاتو، دونالد ترامپ در جریان یک کمپین تبلیغاتی در لاس وگاس که روز جمعه برگزار شد، در اتفاقی نادر، بارون، کوچک ترین فرزندش را به همراه داشت و در آن یک گفتگوی صوری بین خود و بارون را روایت کرد. وی در حالی که در مورد بهداشت و بیمه خدمات درمانی در ایالات متحده صحبت می کرد و از سیاست های پیشنهادی دموکرات ها در این مورد انتقاد می کرد، گفت که بارون می تواند سایت بیمه خدمات درمانی بهتری نسبت به آنچه طرح اوباما در این زمینه برای ثبت نام شهروندان در نظر گرفته بود بسازد.

وی در این باره چنین گفت: «ما اکنون برنامه هایی را پیشنهاد می دهیم که تا ۶۰ درصد ارزان تر هستند. ما می خواهیم بخش خدمات درمانی را به بخشی بزرگ از کمپین تبلیغاتی مان تبدیل کنیم. ما می خواهیم از مردم با شرایط قبلی محافظت کنیم و همیشه این کار را خواهیم کرد».

دونالد ترامپ سخنان خود در این زمینه و انتقاد از سیاست های بخش سلامت اوباما چنین ادامه داد: «ما بسیاری بهتر از آن ها این موضوع را مدیریت می کنیم. به یاد دارید زمانی که آن ها- اینجا جالب ترین بخش قضیه است- آن وبسایت ۵ میلیارد دلاری را داشتند. ۵ میلیارد دلار. قرار بود هزینه اش ۵ میلیون دلار باشد. من در خانه پسری دارم. او ۱۳ ساله است. او در کار با کامپیوتر یک نابغه است».

 

 

ترامپ و پسرش

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید