اپلیکیشنی که تصویر چهره شما تبدیل به فایل‌های Gif می کند!

کدخبر: ۳۲۶۵۱۶
​اقتصاد نیوز:اپلیکیشن Familiar ابزاری بسیار سرگرم‌کننده بوده و کاربران زیادی تا امروز آن را دانلود و نصب کرده‌اند. این نرم افزار با استفاده از هوش مصنوعی، چهره شما را با ظرافتی بالا داخل فایل‌های Gif قرار می‌دهد.
اپلیکیشنی که تصویر چهره شما تبدیل به فایل‌های Gif  می کند!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از گجت نیوز، در ابتدای سال میلادی جاری، اپلیکیشن موبایل Doublicat توجه کاربران زیادی را جلب کرد. با استفاده از این برنامه می‌توانید صورت خود را به جای چهره‌های داخل یک فایل گیف قرار بدهید. برنامه Doublicat از هوش مصنوعی به این منظور بهره برده و به همین دلیل دقت بالایی دارد. از چند روز پیش، نرم افزار مشابه دیگری نظر کاربران را جلب کرده است؛ اپلیکیشن Familiar نیز به روشی یکسان اجازه می‌دهد صورت خود را داخل یک فایل Gif از پیش ساخته شده بگنجانید.

اپلیکیشن Familiar برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس موجود بوده و یکی از مهمترین مزیت‌های‌ آن، یکپارچه شدن با موتور جستجوی وب سایت Giphy است. به این ترتیب داخل برنامه می‌توانید به وسیله یک جستجوی ساده، فایل‌های Gif مورد نظرتان را پیدا کنید.

اپلیکیشن Familiar

استفاده از برنامه منوط به ثبت نام است. البته توسعه‌دهنده به محفوظ نگه داشتن اطلاعات در دیتابیس خود و عدم اشتراک‌گذاری آن تاکید کرده است. نگرانی از بابت حریم خصوصی این اپلیکیشن به خاطر گرفتن عکس‌های پیاپی از صورت خود داخل برنامه است. ممکن است در پایگاه داده Familiar علاوه بر مشخصات عادی شما، تصاویرتان نیز ذخیره شوند.

کار با اپلیکیشن Familiar

بعد از ورود به نرم افزار،‌ اولین قدم گرفتن تصویری از صورت خود است تا در ادامه بتوان آن را داخل فایل‌های Gif مورد نظر گنجاند. می‌توانید در همان ابتدا چند تصویر با دوربین سلفی به ثبت رسانده و از آن‌ها در مراحل بعدی استفاده کنید. خوشبختانه امکان انتخاب تصاویری از گالری نیز وجود دارد.

مهمترین نقطه قوت Familiar در مقایسه با موارد مشابه، استفاده از پایگاه داده Giphy است، جایی که بی‌شمار فایل گیف را در خود ذخیره دارد. به وسیله یک جستجوی ساده به فایل‌های Gif زیادی دست پیدا خواهید کرد.

کار با اپلیکیشن خیلی سریع و ساده است. بعد از انتخاب فایل گیف مورد نظر، بر اساس تصویری که پیشتر از صورت خود ارائه کرده‌اید، جایگزینی خیلی سریع صورت خواهد گرفت.

اپلیکیشن Familiar

قابل قبول یا بی‌کیفیت شدن تصویر نهایی، به عکسی ارائه شده از چهره خود و همچنین فایل Gif انتخاب شده بستگی دارد. ممکن است برخی ترکیب‌ها نتیجه خوبی نداشته باشند. یکی دیگر از امکانات بسیار خوب اپلیکیشن Familiar امکان گرفتن خروجی در قالب یک فرمت ویدیویی است. به این ترتیب قادر به اشتراک‌گذاری نتیجه در شبکه‌های اجتماعی فاقد پشتیبانی از فایل Gif خواهید بود.

دو مشکلی که در بررسی اولیه برنامه به چشم آمد، نمایش گاه و بی‌گاه تبلیغات و افزودن واترمارک نرم افزار در زمان گرفتن خروجی از فایل Gif برای اشتراک‌گذاری است. البته با خرید نسخه پریمیوم این دو مشکل رفع خواهند شد، اما از آن جایی که Familiar یک اپلیکیشن کاربردی نبوده و برای تفریح و سرگرمی استفاده می‌شود، استفاده از نسخه رایگان آن منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید