سیداحمد علم‌الهدی در خطبه مکتوب نماز جمعه:

نمازجمعه در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

کدخبر: ۳۲۷۱۵۶
اقتصادنیوز؛ سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه شهر مشهد در خطبه مکتوب نماز جمعه نهم اسفندماه 1398 با اشاره به عدم برگزاری نماز جمعه این هفته برای ممانعت از گسترش فزاینده ویروس کرونا در کشور، تاکید کرد: برحسب بیانیه‌ای که اعلام شد، اطاعت کرده و نماز جمعه را برگزار نکردیم ضمن اعتقاد به اینکه نماز جمعه فریضه الهی است و در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود.
نمازجمعه در هیچ شرایطی نباید تعطیل شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیداحمد علم‌الهدی با بیان این مطلب افزود: درحالی‌که شهر و کشور در قرنطینه نیست و اجتماعات در مشهد در فضای باز و صحن‌های حرم مطهر به‌وسیله مسؤولان پزشکی تجویز شده است، تعطیلی این فرضیه الهی توجیهی ندارد.

امام جمعه مشهد افزود: از عزیزان ایثارگر در عرصه‌های مقاومت و مبارزه با  ویروس خطرناک کرونا متشکرم.

علم الهدی

احمد علم الهدی گفت: در کنار فرشتگان جهادی، عناصر پلیدی در میدان‌های اقتصادی وجود دارند که به سودجویی و احتکار مشغول‌اند، دستگاه‌های مسؤول اقدام لازم در برخورد با این افراد را انجام دهند.

او تصریح کرد: بدخواهان و دشمنان از این ابتلا اظهار خوشحالی می‌کنند و آن را ابزاری برای بروز کینه خود علیه ملت مسلمان ایران قرار داده‌اند و بدینوسیله چهره دوست و دشمن امروز عیان‌تر از گذشته قابل‌تشخیص است.

خطیب نماز جمعه مشهد مقدس افزود: کارگزاران این نظام مقدس تمام همت و توان خود را برای برداشتن بار از دوش مردم به کار بگیرندو  باید در کنار یکدیگر باشیم و با همدلی، این روزها را پشت سر بگذاریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید