اولین قربانی کرونا در آذربایجان شرقی

کدخبر: ۳۲۷۱۹۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد که تاکنون تست کرونای هشت نفر در آذربایجان شرقی قطعا مثبت بود که متاسفانه یک نفر از این تعداد امروز فوت کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد حسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان آذربایجان شرقی گفت: تاکنون، تست کرونای هشت نفر در استان قطعا مثبت بود که متاسفانه یک نفر از این تعداد امروز فوت کرد.

محمد حسین صومی اظهار کرد: دو مورد کرونا مثبت را تهران و چهار مورد مثبت را هم تبریز اعلام کرده بود که شب گذشته هم نمونه آزمایش دو نفر مثبت اعلام شد.

وی افزود: همه افراد فوتی مشکوک را تا قبل از اعلام قطعی نتایج، مشکوک تلقی می‌کنیم و مثبت نوشتن فرد فوت شده به هنگام دفن، به معنی قطعا مثبت نیست و این به منظور رعایت احتیاط کامل به هنگام دفن است.

وی بیان کرد: بر اساس اپیدمیولوژی بیماری، در دو هفته آینده احتمالا افزایش تعداد بیماران را خواهیم داشت.

صومی گفت: زیرساخت‌های آذربایجان شرقی برای پذیرش بیماران کاملا فراهم است و همکاران ما در بیمارستان امام رضا ۲۴ ساعته بر بالین بیماران بوده و تمامی تلاش‌ها برای ارایه خدمات خوب به بیماران است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خاتمه تاکید کرد: هم استانی‌ها حتما بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند، همه بیمارستان‌های استان حتما باید بیماران را پذیرش کرده و در صورت نیاز به تبریز اعزام کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید