رئیس کمیته پزشکی کمیته ملی پارالمپیک: سیامند رحمان تحت نظارت کامل پزشکی بود

کدخبر: ۳۲۷۵۴۴
اقتصادنیوز: رئیس کمیته پزشکی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص آخرین شرایط جسمانی مرحوم سیامند رحمان گفت: مرحوم سیامند رحمان تحت نظارت پزشکی بود و هیچ مشکلی برای ادامه فعالیت های ورزشی او وجود نداشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، زهرا چابکی گفت: با توجه به این که کلیه ورزشکارانی که برای بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ آماده می شوند، تحت نظارت پزشکی هستند، سیامند رحمان نیز از این قاعده مستثنی نبود و با این که به دلیل شرایط خاص وی اردوهای او به صورت غیر متمرکز و در محل سکونتش انجام می شد، با این حال نظارت پزشکی برای او نیز انجام می شد.

وی افزود: حدود دو ماه پیش همراه با تیمی از سوی کمیته ملی پارالمپیک به ارومیه سفر کردیم و در بیمارستان تخصصی قلب سیدالشهدا ارومیه سیامند رحمان زیر نظر یک متخصص قلب و عروق و دو متخصص اکوکاردیوگرافی کلیه آزمایش‌های لازم را انجام داد و همچنین اکو و نوار قلبی نیز برای وی انجام شد که نتیجه همه آنها رضایت بخش بود و منعی برای ادامه فعالیت های ورزشی و تمرینات وی وجود نداشت.

رییس کمیته پزشکی کمیته ملی پارالمپیک در پایان ضمن ابراز تاسف از این ضایعه تلخ، درگذشت این ورزشکار نامدار را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش پارالمپیک تسلیت گفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید