تعطیلی‌های یزد تا پایان اسفند تمدید شد

کدخبر: ۳۲۸۲۴۰
ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد تمامی تعطیلی‌های اعلام شده مراکز و صنوف که از پیش اعلام شده بود را تا پایان اسفند تعطیل کرد.
تعطیلی‌های یزد تا پایان اسفند تمدید شد
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، با توجه به افزایش جهشی آمار مبتلایان به کرونا در استان یزد، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد در اطلاعیه ای اعلام کرد که تمام تعطیلی های از قبل اعلام شده تا پایان اسفند تمدید می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: «مصوبات ستاد مبنی بر تعطیلی برخی از اماکن و واحدهای صنفی تا پایان اسفندماه تمدید می‌گردد، بدیهی است در صورت مشاهده تخلف در این زمینه ، نسبت به پلمب شدن محل کار از طرف اداره نظارت بر اماکن اقدام خواهد شد.»

مسئولان استان یزد هم در پیام‌های مختلف از مردم خواستند که در خانه‌هایشان بمانند و با بیرون نرفتن از منزل، چرخه شیوع این بیماری در استان را قطع کنند.

احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این زمینه در پیامی اعلام کرد: اطلاع رسانی صمیمانه، صادقانه و شفاف را وظیفه خود می‌دانیم؛ سیر شیوع بیماری کرونا در استان صعودی و به شدت نگران کننده است؛ لطفا در خانه بمانید و به قطع زنجیره گسترش بیماری کمک کنید. امن‌ترین مکان خانه است؛ کرونا را جدی بگیریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید