توزیع 305 هزار لیتر الکل در لرستان

کدخبر: ۳۲۸۲۴۸
استاندار لرستان از تولید و توزیع 305 هزار لیتر الکل در واحدهای تولیدی این استان خبر داد و گفت: در چند روز آینده مشکل کمبود مواد ضدعفونی و بهداشتی به شدت کاهش می‌یابد.
توزیع 305 هزار لیتر الکل در لرستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار مهر، سید موسی خادمی شامگاه جمعه در سخنانی با اشاره به اینکه کمبود اقلام بهداشتی در کشور یک مسئله جدی است، اما نسبت به روزهای اول شرایط دارد بهتر می‌شود؛ اظهار داشت: ما جزو معدود استان‌هایی هستیم که تولید کننده ژل و الکل هستیم.

وی با بیان اینکه 6 واحد تولیدی داریم و چند واحد هم طی روزهای اخیر راه انداخته‌ایم، تصریح کرد: فکر می‌کنم در چند روز آینده وضع تولید و توزیع ژل و الکل بهتر می‌شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه از این 6 واحد از اول اسفندماه تاکنون 305 هزار لیتر الکل به صورت فله و بسته بندی تولید و توزیع شده است، افزود: همچنین 350 هزار عدد ژل ضدعفونی توزیع شده است.

خادمی با اشاره به اینکه واحدهای تولید الکل و ژل در سطح استان به صورت سه شیفت کار می‌کنند و در چند روز آینده مشکلات این حوزه به شدت کاهش می‌یابد، گفت: در خصوص ماسک در کل کشور مشکل وجود دارد، ما در استان به دنبال راه اندازی واحدی در بروجرد هستیم که با ظرفیت 6 هزار ماسک فعالیت می‌کند.

وی یادآور شد: با توجه به بحث‌هایی که در سطح ملی دارد شکل می‌گیرد و صنایع نظامی و دیگر کارخانه‌ها دنبال تولید ماسک هستند، امیدواریم مسئله را حل کنیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه اولویت توزیع این اقلام بهداشتی و ضدعفونی با مجموعه درمانی و بیمارستان‌ها است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان به صورت جدی پای کار است و اقلام مورد نیاز را توانسته تأمین کند.

خادمی با تاکید بر اینکه باید تشکر کنیم از اعضای کادر درمان که در صف مقدم هستند و با ایثارگری کار می‌کنند، افزود: برای بیماران و مردم عادی نیز باید لوازم بهداشتی را تأمین کنیم که مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان این مسئله را دنبال می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید