مقصر آشفته‌بازار پرسپولیس کیست؟

کدخبر: ۳۲۸۳۷۳
اقتصاد نیوز:پرسپولیس در وضعیت بد خود ساخته ای گیر کرده است. این شرایط آشفته مالی با این احکامی که از سوی فیفا علیه این باشگاه صادر می شود، به صورت زنجیروار از مدیریت های گذشته تا امروز بر سر سرخپوشان هوار شده است.
 مقصر آشفته‌بازار پرسپولیس کیست؟

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، در خصوص بی درایتی های صورت گرفته بارها مطلب نوشته شده اما سوالی که امروز پیش می آید این است، باشگاهی که می دانسته در فیفا با پرونده های سنگین مالی روبروست، چرا دست روی دست گذاشته تا کار به جایی بکشد که هم مجبور به پرداخت قراردادها شود و هم بابت دیرکرد آنها غرامت بدهد.

در چند روز گذشته به پرسپولیس و شخص محمدحسن انصاری فرد حملات زیادی شده که چرا از وقتی سکان مدیریت را برعهده گرفته، بابت حل شکایت برانکو کار ویژه ای نکرده است. البته نماینده های او در چند نوبت با سرمربی سابق نشست برگزار کردند. درست در روزهایی که فدراسیون هم روی برانکو نظر داشت، پرسپولیسی ها موفق نشدند با این مربی مصالحه کنند؛ تا هم تیم ملی او را از دست بدهد و هم کار به جایی بکشد که نباید می کشید.  حالا پرسپولیس است و این همه بدهی مالی سنگین و پرونده هایی که هنوز رای آنها اعلام نشده و قطعا در این پرونده ها هم سرخپوشان دست بسته هستند و مکلف می شوند تا قراردادها را تا ریال آخر پرداخت کنند؛ علاوه بر آن، بابت دیرکردشان غرامت هم بدهند.

واقعا مسئول این همه مصیبت مالی در پرسپولیس کیست؟ چطور امکان دارد باشگاهی که با یک مربی سه سال پیاپی قهرمان می شود، کارش به جایی می رسد که توسط همان مربی در فیفا محکوم می شود.  برانکو درحالی که برای امسال هم با پرسپولیس قرارداد داشت، از روزنه دیر پرداخت شدن مطالباتش نهایت استفاده را کرد و در بدترین روزهایی که این تیم می توانست داشته باشد، این تیم را ترک کرد و با الاهلی عربستان قرارداد بست. او با این حرکت پرسپولیس را نقره داغ کرد تا هم سرخپوشان وارد چالش با هوادارانش شوند و هم برای انتخاب مربی روزهای پرالتهابی را پشت سر بگذارند. اما ماجرای برانکو با پرسپولیس چرا این قدر پیچیده شد؟

به انصاری فرد این انتقاد جدی وارد است که چرا در شرایطی که قرارداد این مربی کروات با پرسپولیس 900 یورو بود، ناگهان به به بیش از یک میلیون یورو افزایش پیدا کرد؟ سوال دومی که مطرح می شود این است در مذاکرات نمایندگان انصاری فرد با سرمربی سابق سرخپوشان چه گذشت که برانکو حاضر به حتی یک ریال تخفیف نشد؟ سوال سوم، هیات مدیره پرسپولیس چرا در همه مواردی که اتفاق می افتد، سکوت می کند؟ آیا این سکوت نشانه همراه بودن با مدیرعامل است یا آتش زیرخاکستر است؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید