مبتلا شدن 4 نفر به کرونا در کاشمر

کدخبر: ۳۲۸۵۱۶
مدیر شبکه بهداشت ودرمان کاشمر گفت: نتایج آزمایشات چهار بیمار کاشمری مثبت اعلام شده و یک‌ شهروند کاشمری نیز متاسفانه با نتیجه مثبت کرونا درگذشت.
مبتلا شدن 4 نفر به کرونا در کاشمر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا از کاشمر، محمد جواد یزدانی در این خصوص گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تعداد 211 نفر از شهروندان به مراکز بیمارستانی شهرستان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱۲ نفر زن و ۹۹ نفر مرد بوده‌اند.

وی ادامه داد: از تعداد یادشده ۷۴ مورد بستری عفونت تنفسی حاد داشتیم که از شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد، کوهسرخ و مه‌ولات بوده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان کاشمر افزود: خوشبختانه ۴۹نفر با حال عمومی خوب ترخیص شده و هم اکنون ۲۲ نفر بستری هستند. متاسفانه ۳ نفر از همشهریان مان به‌دلیل بیماری حاد تنفسی فوت کرده‌اند که همگی بالای ۵۰ سال سن داشته‌اند.

یزدانی ادامه داد: با نظر متخصصین عفونی شهرستان، ۳۵ نمونه برای تشخیص بیماری کرونا به آزمایشگاه ارسال شده که از این بین تست ۴ نفر مثبت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه ۳ نفر در کاشمر از ویروس کرونا بهبود یافته‌اند، گفت: متاسفانه یک‌نفر از شهروندان کاشمری با نتیجه مثبت آزمایشات کرونا درگذشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید