جان باختن 3 نفر بر اثر فرونشست زمین در قم

کدخبر: ۳۳۰۳۳۱
اقتصاد نیوز: پس از بارندگی شدید، فرونشست زمین در یکی از محلات قم باعث ایجاد گودال و سقوط دوخودرو و متاسفانه فوت ۳ نفر شد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، عباس جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر فرونشست زمین در قم گفت: با توجه به بارندگی شدیدی که از روز گذشته در قم آغاز شد آبگرفتگی نیز رخ داده است.

وی افزود: متاسفانه در همین راستا در ساعت ۱:۱۹ بامداد نشست زمینی در میدان کشاورز رخ داد و دو خودرو به داخل آن سقوط کردند. ماشین‌های آتش‌نشانی از ایستگاه شماره سه که نزدیک‌ترین مکان به محل حادثه بود در ۱:۲۰ اعزام شدند که با درخواست نیرو و تجهیزات کمکی از ایستگاه‌های دیگر نیز ماشین‌آلات و پرسنل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: عمق این گودال حدود ۷ متر و با گستره ۱۰ بود که حدود ۵۰ آتش‌نشان به محل اعزام شدند و در نخستین گام خودروی اول با دو سرنشین را بیرون کشیدند. خودروی دوم با توجه به حجم بالای بارندگی و ورود آب روان‌ها در گل‌ولای فرورفته بود که متاسفانه در این خودرو سه نفر اعضای خانواده بودند که فوت کردند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به بارش‌های شدید شب گذشته در مجموع ۶۵ عملیات آبکشی از منازل و مغازه‌ها توسط آتش‌نشانی انجام شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید