جزئیات مسدودسازس ورودی‌ شهرهای اصفهان

کدخبر: ۳۳۰۶۳۶
اقتصادنیوز: استاندار اصفهان با بیان این‌که از ساعت صفر ۸ فروردین‌ماه[امروز] همه ورودی‌های شهرهای استان برای ورود افراد غیر بومی مسدود می‌شود، تاکید کرد: خروج مسافران غیربومی از استان هرچه سریع‌تر انجام شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از سایت استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه هماهنگی اجرای طرح سراسری فاصله‌گذاری اجتماعی در استان با اشاره به این‌که از امروز ورود همه افراد به پارک‌های سطح استان ممنوع شود، گفت: نور پارک‌ها تا ساعت ۲۴ خاموش و پس از آن برای پیشگیری از موارد امنیتی نور کمی حاکم می‌شود.

استاندار بیان کرد: در سطح شهر فقط اصنافی که مایحتاج ضروری مردم از قبیل مواد غذایی و بهداشتی را تامین می‌کنند مجاز به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: همه این مصوبات در ستاد استانی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا گرفته شده و تصمیمات برپایه استناد به قانون خواهد بود.

رضایی در ادامه گفت: برپایی هرگونه مراسم تجمعی اعم از شادی و عزا و تردد کلیه خودروها غیر از حامل‌های سوخت و مواد غذایی بین شهری ممنوع می‌شود.

استاندار افزود: برپایه این طرح، ملاک تشخیص افراد بومی، کارت ملی، شماره پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو خواهد بود.

وی تصریح کرد: ممنوعیت‌های تردد شامل کارکنان دستگاه‌ها و کارگرانی که محل کارشان خارج از شهر محل سکونت است نمی‌شود و این شناسایی برپایه مدرک معتبر شناسایی از سوی فرمانداری‌ها است.

رضایی خاطر‌نشان کرد: ضمانت اجرای این طرح برپایه قانون است و هراقدامی علیه بهداشت عمومی انجام شود شامل مجازات‌های سنگین خواهد شد و خودروهای افراد متخلف به مدت یک ماه توقیف می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید