تست کرونا در پایتخت الزامی شد

کدخبر: ۳۳۱۲۴۰
اقتصادنیوز: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: انجام غربالگری کرونا (تست ابتلا به کرونا) با هدف شناسایی مبتلایان و ناقلان این بیماری در تهران الزامی شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،هشتمین جلسه روسای کارگروه های پنجگانه مقابله با کرونا که بصورت مجازی  با حضور رضا کرمی محمدی رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی، اسحاق بهادری مدیرکل منابع انسانی، غلامحسین محمدی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و سایر روسای کارگروه برگزار شد؛ پس از ارائه گزارش آخرین وضعیت کرونا در کشور و پایتخت و بیان ضرورت شناسایی افراد مبتلا به کرونا مقرر شد با همکاری شهرداری تهران به ویژه سرای محلات غربالگری در سطح پایتخت انجام شود.

کرمی محمدی، جانشین شهردار تهران در ستاد ملی مقابله با کرونا است که ریاست این جلسه را بر عهده داشت بر انجام تست کرونا در تهران تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر تداوم راهبرد فاصله گذاری اجتماعی گفت: کماکان این نگرانی مطرح است که طی روزهای آینده در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی آمار ابتلا به کرونا در پایتخت افزایش یافته و پیامدهای آن موجب لطمه به نظام درمانی شود.

در این جلسه همچنین جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در خصوص معضل تجمع معتادان متجاهر در محدوده محله هرندی تاکید کرد که شهرداری تهران تمامی تعهدات تعریف شده برای این نهاد در خصوص حل این معضل را انجام داده است و رفع کامل مشکلات پیش آمده نیازمند ورود فعال سایر سازمان ها است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید