گروه مقاومت کتائب جند الامام در عراق برای حمله به آمریکایی‌ها منتظر مجوز چه کسانی است؟

کدخبر: ۳۳۱۲۸۸
اقتصادنیوز: گروه مقاومت کتائب جند الامام در سازمان الحشد الشعبی تاکید کرد که گروه‌های مقاومت برای پاسخ به نظامیان اشغالگر آمریکایی منتظر فرمان فرمانده کل نیروهای مسلح و مرجعیت عراق هستند.
گروه مقاومت کتائب جند الامام در عراق برای حمله به آمریکایی‌ها منتظر مجوز چه کسانی است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس جنبش «جند الامام» وابسته به سازمان الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که ان این جنبش در انتظار فرمان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق و مرجعیت دینی برای پاسخ به نیروهای آمریکایی است.

«حسین الاسدی» از رهبران جنبش کتائب جند الامام در اظهاراتی تلویزیونی گفت: «گروه‌های مقاومت به فرمان عادل عبدالمهدی فرمانده کل نیروهای مسلح  و مرجعیت متعهد است و منتظر تصمیم مقامات عالی رتبه برای پاسخ به نیروهای آمریکایی در عراق است».

هشت گروه مقاومت عضو سازمان الحشد الشعبی امروز در بیانیه‌ای خطاب به نیروهای اشغالگر آمریکا گفتند که آمریکا با رد تصمیم ملت، دولت و مجلس عراق و خارج نکردن نیروهایش از عراق و تداوم تجاوز به حاکمیت این کشور نشان داد که اشغالگر است و جز زبان زور، هیچ چیزی نمی‌فهمد.

این گروه‌ها تاکید کردند که بر همین اساس با آمریکایی‌ها رفتار خواهد شد و تمامی عملیات‌هایی که علیه آمریکایی‌ها تاکنون صورت گرفته است، فقط پاسخ کوچکی به تجاوزات آنها بوده است؛ زیرا تصمیم عملیات، در آن زمان گرفته نشده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید