تا کنون چند محله تهران برای مقابله با کرونا ضدعفونی و گندزدایی شده‌اند؟

کدخبر: ۳۳۱۵۵۲
اقتصادنیوز: معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب استان تهران گفت: این شرکت به همراه نیروهای بسیجی به دنبال وضعیت هشدار کرونا در پایتخت از ۲۶ اسفندماه ۹۸ تاکنون تمامی ۳۶۰ محله شهر تهران را از ساعت ۲۲ تا ۴ بامداد ضدعفونی و گندزدایی کرده است.
تا کنون چند محله تهران برای مقابله با کرونا ضدعفونی و گندزدایی شده‌اند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا  روز دوشنبه شرکت آب و فاضلاب استان تهران، محمدرضا کرمی‌نژاد در این باره اظهار داشت: هر شب در این عملیات علاوه بر ۴۵۰ نفر نیروی انسانی (۲۵۰ تن از نیروهای آبفا و ۲۰۰ تن از بسیجیان راهیان نور)، ۲۰ دستگاه واترجت، ۱۰ دستگاه خودرو وانت، ۵۰ دستگاه سمپاش ۲۰ لیتری و ۱۵۰۰ لیتر آب ژاول استفاده شده است و علاوه بر آن پنج دستگاه کارواش سیار شرکت توزیع برق تهران نیز در این عملیات مشارکت دارند.

وی افزود: در روز جمعه ۱۵ فروردین‌ماه مانور مشترکی با شهرداری منطقه ۶ شهر تهران انجام شد و محلات این منطقه به‌طور کامل ضدعفونی شد.  

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب استان تهران افزود: شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران به طور مستمر وظیفه تامین مواد ضدعفونی و گندزدایی را برعهده دارد و در اختیار پایگاه‌های بسیج محلات، یگان‌های ویژه نیروی انتظامی، پایگاه های جهادی و ... قرار می‌دهد.

وی همچنین از افزایش مصرف آب در تهران خبر داد و گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و الزام شهروندان به رعایت نکات بهداشتی، مصرف آب شهروندان تهران ۳۰ تا۴۰ درصد نسبت به دوره مشابه افزایش یافته است.

بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا کنون ۶۰ هزار و ۵۰۰ نفر در کل کشور به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد، سه هزار و ۷۳۹ نفر جان باختند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید