ستاره سابق فوتبال از زندان آزاد شد و به حصر خانگی رفت

کدخبر: ۳۳۱۹۳۰
اقتصادنیوز: ستاره پیشین بارسلونا و تیم ملی برزیل سرانجام از زندان آزاد، اما راهی حصر خانگی شد.
ستاره سابق فوتبال از زندان آزاد شد و به حصر خانگی رفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، اوایل ماه مارس بود که رونالدینیو به همراه برادرش (روبرتو آسیس) به دعوت یکی از دوستانش برای شرکت در یک مراسم خیریه به پاراگوئه سفر کرد، اما در بدو ورود به این کشور، پلیس پاراگوئه آنها را به جرم داشتن گذرنامه ای جعلی با ملیت پاراگوئه ای بازداشت کرد. با وجود تلاش هایی که برای آزادسازی اسطوره فوتبال برزیل صورت گرفت، قاضی پرونده با آزادی او مخالفت کرد و به این ترتیب ستاره سابق بارسلونا راهی زندانی در شهر آسونسیون شد. 

اکنون خبر می رسد که رونالدینیو و برادرش پس از 32 روز زندانی بودن، به دستور گوستاوو آماریا، قاضی پرونده از زندان آزاد شده اند و تا زمان محاکمه نهایی و مشخص شدن حکم این پرونده به هتلی در شهر آسونسیون منتقل شده اند و در این هتل هم تحت نظر خواهند بود. 

پیش از این وکلای ستاره پیشین بارسلونا و برادرش، وثیقه ای 1.6 میلیون دلاری از جانب وکلای خود به مقامات قضایی پاراگوئه به منظور آزادسازی موقت این دو ارسال کرده بودند که از جانب قاضی پرونده رد شد، چون مقامات مربوطه این احتمال را می دادند که رونالدینیو و برادرش ممکن است با یک پرواز از این کشور خارج شوند. 

وکلای رونالدینیوی 40 ساله پیش از این مدعی شده بودند که این گذرنامه های جعلی پاراگوئه ای را یک اسپانسر محلی به موکل شان داده بود و او نمی دانسته که در حال ارتکاب عمل نادرستی است. ستاره پیشین تیم ملی فوتبال برزیل در این مدت در چند مسابقه فوتبال در داخل زندان شرکت کرد و تصاویر و فیلم هایی از آنها هم منتشر شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید