محدودیت‌ های مسافرتی کشور‌های مختلف جهان به دلیل کرونا

کدخبر: ۳۳۲۳۲۳
اقتصادنیوز: کشورهای مختلف جهان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا دست به اعمال محدودیت های مسافرتی و تمهیدات مرزی زدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان، کشور‌های مختلف جهان در راستای مقابله با شیوع «کرونا» دست به اعمال محدودیت‌ های مسافرتی و ممنوعیت‌های مرزی زدند.

کشور‌های سراسر جهان در راستای مقابله با بیماری کرونا، اقدامات چشمگیری از جمله بستن مرزها، تعطیلی فرودگاه ها، محدودیت‌های مرزی، اعمال محدودیت‌های مسافرتی، ... انجام دادند که در صدر آنان کشور‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان قرار دارند.

«اتریش» ورود مسافران خارجی بیرون از محدوده شینگن را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرد؛ شهروندان اروپایی و خارجی‌ های مجاز به ورود نیز باید یک قرنطینه ۱۴ روزه را به محض ورود به کشور آغاز کنند.

«بلژیک»، علاوه بر کنترل مرز‌های زمینی ورود مسافران خارج از اتحادیه اروپا را ممنوع کرده است.

«بلغارستان» نیز ورود مسافران خارج از اتحادیه اروپا را ممنوع کرده است.

«دانمارک»، در ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) اعلام کرد مرز‌های خود را به طور موقت به روی غیر شهروندان این کشور می‌بندد.

«کرواسی»، مرز‌های خود را تا ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) به روی بازدیدکنندگان غیراتحادیه اروپا بسته است.

«کانادا» در ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) اعلام کرد مرز‌های خود را به روی غیرکانادایی‌ها می‌بندد.

«آلبانی» از ۲۲ مارس (۳ اردیبهشت) تمامی پرواز‌ها از و به این کشور را به جز پرواز به «استانبول» ترکیه و پرواز‌های بشردوستانه به حالت تعلیق درآورد.

دولت «الجزایر» از ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) سفر‌های هوایی و دریایی به اروپا را به حالت تعلیق درآورد؛ پیشتر مراکش، اسپانیا، فرانسه و چین شامل این محدودیت شده بودند.

«آنگولا»، «آرژانتین»، «ارمنستان»، «استرالیا»، «جمهوری آذربایجان»، «بحرین»، «بنگلادش»، «بولیوی»، «بوسنی و هرزگوین»، «بوتسوانا»، «برزیل»، «شیلی»، «چین»، «قبرس»، «کوبا»، «چک»، «اکوادور» و «مصر» از جمله کشور‌هایی هستند که محدودیت‌های مشابهی را در مرز‌های زمینی و هوایی خود اعمال کرده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید