صحبت امانوئل مکرون از طبقه پایین با کادر درمانی بیمارستان بیماران کرونایی

کدخبر: ۳۳۲۳۶۱
اقتصادنیوز: اقدام عجیب امانوئل مکرون که از طبقه پایین یک بیمارستان ویژه مبتلایان به کرونا با کادر درمانی صحبت کرد به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه از شیوع کرونا در جهان می‌گذرد. این ویروس که در اواسط ماه دسامبر در شهر "ووهان" چین گزارش شد اکنون خود را به ۲۱۰ کشور جهان رسانده است. تاکنون بیش از ۱۷۰۰۰۰۰ نفر در جهان به این ویروس مبتلا شده اند که بیش از ۱۰۲ تن از آن‌ها جان خود را از دست داده اند. کشور‌های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه دارای بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان هستند.

تاکنون بیش از ۱۲۴ هزار نفر در فرانسه به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۱۳ هزار نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا دستور قرنطینه صادر کرده است.

اما ویدئویی که به تازگی مکرون را در حال صحبت با کادر درمانی یک بیمارستان ویژه مبتلایان به کرونا نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. این ویدئو رئیس جمهور فرانسه را در طبقه پایین بیمارستان با کادر درمانی که در طبقه بالا حضور دارند نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که رئیس جمهور فرانسه مشغول صحبت است، یکی از پرستاران که با زحمت صدای خود را به گوش مکرون می‌رساند با گلایه در خصوص کمبود کادر درمانی خطاب به او می‌گوید: «ما این مسئولیت را قبول کردیم، چون حرفه ماست. ما در اینجا هستیم، چون مردم را دوست داریم، ما یک بیمارستان دولتی هستیم.»

در این لحظه مکرون که به نحوی اعتراض پرستار را پذیرفته می‌گوید: «چه کسی در خانواده من پرسنل بهداشت است؟ پرستار ادامه می‌دهد: «ما، پرسنل بهداشت، مظلوم هستیم. ما این کار را برای خود و دیگران انجام می‌دهیم، اما باید بدانید ما نیاز به کادر درمانی داریم. با این وضع ما قادر به ادامه دادن نیستیم.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید