آخرین آمار کرونا در جهان؛ مرگ بیش از ۱۱۴ هزار نفر + جدول

کدخبر: ۳۳۲۵۹۲
اقتصادنیوز: طبق آخرین آمار جهانی تاکنون یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۴۳۵ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.
آخرین آمار کرونا در جهان؛ مرگ بیش از ۱۱۴ هزار نفر + جدول

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۴۳۵ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۱۴ هزار و ۲۵۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۲۳ هزار و ۷۲۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند با این بیماری مبارزه کنند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۲۷ هزار و ۵۵۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵۶۰ هزار و ۴۳۳ مبتلا رسیده  است؛ تاکنون ۲۲ هزار و ۱۱۵ مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۳ هزار و ۸۰۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۶۶ هزار و ۸۳۱ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۷ هزار و ۲۰۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۴ هزار و ۹۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۵۶ هزار و ۳۶۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۹ هزار و ۸۹۹ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس به‌ترتیب با ۱۳۲ هزار و ۵۹۱، ۱۲۷ هزار و ۸۵۴ و ۸۴ هزار و ۲۷۹ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای چین، اسپانیا و آلمان به‌ترتیب با ۷۷ هزار و ۶۶۳، ۶۲ هزار و ۳۹۱ و ۶۰ هزار و ۳۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور اسپانیا ,

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید