تخفیف ٥٠ درصدی هزینه کفن و دفن کرونایی ها در رشت

کدخبر: ۳۳۳۱۹۸
اقتصادنیوز : لایحه تخفیف ٥٠ درصدی هزینه های مربوط به تدفین اجساد بیماران کرونایی در باغ رضوان رشت در صحن شورای اسلامی این کلانشهر با دو فوریت رای آورد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین ،در این لایحه تاکید شده است : با توجه به شرایط حساس کنونی و شیوع ویروس کرونا درگیلان، شهرداری رشت به دلیل بحرانی بودن شرایط از تاریخ چهارم اسفندماه نسبت به اعمال تخفیف ٥٠ درصدی هزینه های تدفین اجساد بیماران کرونایی عمل کرده و هم اکنون در نظر دارد نسبت به اخذ مجور از تاریخ یاد شده تا زمان فروکش کردن این ویروس از ردیف ٥٠٣٠١ تحت عنوان کمک به خسارت دیدگان حوادث غیرمترقبه از محل بودجه سال ٩٩ شورای اسلامی شهر اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی رشت در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای این کلانشهر که شب گذشته برگزار شد، گفت: در ارتباط با بودجه ٩٩ شهرداری رشت نگرانی وجود دارد که با توجه به ٢٥٦ پروژه دیده شده، چگونه می توانیم آن را اجرا کنیم.

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری رشت انقباظی است، افزود: برای دستیابی به بودجه ٩٩ شهرداری رشت با توجه به وضعیت اقتصادی موجود. خیلی نمی توان حسابی باز کرد.

تصویب بودجه ٩٠٥ میلیارد تومانی سال ۹۹ شهرداری رشت 

رئیس شورای اسلامی رشت در ادامه اظهار داشت: سقف اضافه کار در شهرداری ٩٠ ساعت تعیین شد و اختیار بقیه ساعت اضافه کاری به مدیران داده شده است، ضمن اینکه تعطیل کاری را از ٢ روز به پنج روز رساندیم.

رضا رسولی از اعضای شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با اشاره به همدلی شکل گرفته در مبارزه با ویروس کرونا گفت: از مدافعان سلامت، پزشکان، پرستاران، ماما، نیروهای پاکبان،  آرامستان شهرداری رشت و غیره قدردانی می کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط سخت موجود، تدبیری اتخاذ شود تا اضافه کاری و تعطیل کاری نیروها در شهرداری رشت کسر نشود.

شورای اسلامی رشت، حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت دارد که در طول روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید