سارقان منزل و مغازه احمدرضا عابدزاده دستگیر شدند

کدخبر: ۳۳۳۲۳۵
اقتصادنیوز : رییس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه سارقان منزل و مغازه دروازه بان اسبق تیم ملی جزء زندانیان در حال مرخصی در بخشنامه رییس قوه قضاییه نبودند، گفت: بر خلاف برخی اظهارنظرها اعطای مرخصی به زندانیان تاثیری در افزایش سرقت ها نداشته است و اصولا بر اساس بخشنامه بخشنامه رییس قوه قضاییه زندانیانی که حضورشان در جامعه مخاطره امیز بوده است اصلا به مرخصی نیامده اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به برخی اظهار نظرها در مورد اعطای مرخصی به زندانیان اعلام کرد: اعطای مرخصی به زندانیان برخلاف برخی اظهار نظرها تاثیری در افزایش سرقت ها در استان مازندران نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به اظهارات اخیر احمد رضا عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی درباره سرقت از منزل و مغازه ایشان در شهرستان عباس آباد توسط برخی از سارقان سابقه دار و انتقاد از قوه قضاییه به جهت اعطای مرخصی به این سارقان، اظهار داشت: با بررسی انجام گرفته سوابق سارقان توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد، هیچکدام از متهمان دستگیر شده از زندانیان در حال مرخصی یا آزاد شده در بخشنامه رییس قوه قضاییه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نبوده اند.

وی ادامه داد:  ۴ نفرسارق‌ که اقدام به سرقت از منزل دروازه بان اسبق تیم ملی کرده بودند در شهرستان کلاردشت به همراه برخی از اموال مسروقه با دستور ویژه دادستان عباس آباد و نیروی انتظامی دستگیر شدند. و در خصوص سرقت از رستوران وی، سارق در سلمانشهر به همراه اموال مسروقه دستگیر و اموال مکشوفه تحویل مالباخته گردیده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید