ارتش 1500 کیلومتر از معابر عمومی لرستان را ضدعفونی کرد

کدخبر: ۳۳۳۴۴۶
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 84 خرم‌آباد با اشاره به ضدعفونی 21 هزار خودرو توسط ارتش لرستان گفت: بیش از 1500 کیلومتر از معابر عمومی استان توسط یگان‌های تابعه لشگر 84 خرم‌آباد ضدعفونی شد.
ارتش 1500 کیلومتر از معابر عمومی لرستان را ضدعفونی کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مراد خوش‌کنار در حاشیه مراسم رژه ارتشیان لرستان که به مناسب روز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: ارتشیان لرستان در شرایط اضطرار کنونی در مقابله با کرونا در صف مقدم هستند.

وی با ذکر این مطلب که یگان‌های تابعه لشگر 84 با اجرای رزمایش بیولوژیک در خرم‌آباد، بروجرد الشتر و دوره چگنی و اجرای غربالگری اقدامات ارزشمندی را انجام داده‌اند، ادامه داد: بعد از شیوع ویروس کرونا در لرستان، یگان‌های بیولوژیک لشگر 84 خرم‌آباد 1500 کیلومتر از معابر و سطوح شهرستان‌های لرستان را ضدعفونی کردند.

خوش‌کنار با اشاره به این‌که بعد از شیوع ویروس کرونا در لرستان، یگان‌های تابعه لشگر 84 خرم‌آباد 21 هزار خودرو را ضدعفونی و غربالگری کردند، گفت: 130 نفر از کادر پزشکی و درمانی لشگر 84 هزاران لرستانی را مورد غربالگری قرار دادند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 84 خرم‌آباد برپایی 21 ایستگاه غربالگری را از دیگر اقدامات این قرارگاه در راستای مقابله با کرونا در لرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: یگان‌های لشگر 84 خرم‌آباد در مناطق عملیاتی در جهت تأمین امنیت ملی در حال حفاظت و مراقبت از مرز و بوم ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اجرای رژه پدافند بیولوژیک بعد از اجرای سان توسط یگان‌های بیولوژیک لشگر 84 خرم‌آباد، اضافه کرد: این یگان‌ها بعد از اجرای سان، در 5 محله خرم‌آباد به ضدعفونی معابر خواهند پرداخت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید