دستگیری سارق دستگاه تشخیص کرونا

کدخبر: ۳۳۳۶۶۶
اقتصادنیوز :فردی که قطعات سخت‌افزاری دستگاه تشخیص بیماری کرونا به ارزش ۷۰ میلیارد ریال را از یک مجتمع پزشکی سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه شرق، سرهنگ محمدحسین باباکلانی، فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: در پی وقوع سرقت از یک مجتمع پزشکی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.  او ادامه داد: با بررسی‌های انجام‌شده، مشخص شد سارق یا سارقان اقدام به سرقت دو قطعه سخت‌افزار راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی و تصویربرداری پزشکی دانگل کرده‌اند که از آن برای تشخیص مبتلایان به بیماری کرونا استفاده می‌شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: با توجه به حساسیت موضوع، گروهی از مأموران مجرب و خبره، مسئول رسیدگی به این پرونده شدند و با بررسی‌های اطلاعاتی دقیق، سرانجام هویت اصلی سارق این قطعات را که نگهبان اخراجی مجتمع مذکور بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند. 

سرهنگ باباکلانی از کشف دو قطعه سخت‌افزاری مسروقه از منزل متهم خبر داد و افزود: با کشف اموال مسروقه و راه‌اندازی مجدد دستگاه رادیولوژی از ضرر مادی حدود ۷۰ میلیارد ریالی به این مجتمع پزشکی جلوگیری شد.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: به صاحبان سازمان‌ها و شرکت‌ها توصیه می‌کنیم درصورتی‌که کارمند یا نگهبان اخراجی آنها به قفل‌های در ورودی دسترسی داشته، در اسرع وقت برای تعویض قفل اقدام کنند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید