۱۰ گوشی موبایل پرطرفدار این هفته +جزییات

کدخبر: ۳۳۳۹۴۷
اقتصاد نیوز:فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته، سه گوشی از شرکت اپل را در خود جای داده است.
۱۰ گوشی موبایل پرطرفدار این هفته +جزییات

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، هفته جدیدی از راه رسیده و ما باز هم با فهرست پرطرفدارترین تلفن‌های هفت روز گذشته برگشته‌ایم. این بار هفته‌ای بسیار جذاب برای طرفداران اپل و وان‌پلاس بود، زیرا این دو شرکت از گوشی جدید خود رونمایی کردند؛ این که حدس بزنیم محصولات جدید دو شرکت مذکور اکنون در بین محبوب‌ترین‌ها نیز برترند، کار سختی نیست. چراکه سه جایگاه برتر برای این شرکت‌ها است.

در واقع آیفون SE (2020) هفته گذشته نیز در بالاترین مقام قرار داشت و ما حدس می‌زدیم با توجه به این که در این هفته رونمایی می‌شود، همچنان جایگاه خود را حفظ کند. با دیدن فهرست این هفته متوجه می‌شوید که پیش‌بینی ما درست بوده است. گوشی OnePlus 8 Pro نیز اکنون برای هفته دوم در جایگاه دوم است. در حالی که نسخه معمولی آن اکنون در فهرست ما در مقام چهارم قرار دارد.

جالب است که در جایگاه سوم ما مدل اصلی و اولیه آیفون SE را داریم. دلیل این مسئله می‌تواند این باشد که کاربران دنیای فناوری اکنون بیشتر از همیشه در حال مقایسه مشخصات این دستگاه با نسخه ۲۰۲۰ آن هستند. البته باید این مسئله را نیز در نظر بگیریم که آیفون SE 2020 بیشتر از آن که با نسخه پیشین خود ارتباطی داشته باشد، به آیفون ۸ شباهت دارد.

ردمی نوت ۸ پرو در جایگاه پنجم نشسته است، جایی که یک پله جلوتر از ردمی نوت شیائومی قرار دارد. از لحظه‌ای که این دستگاه در چرخه شایعات قرار گرفت، صحبت‌هایی که در مورد آن بود بیشتر از گذشته شد.

در مقام هفتم، سامسونگ گلکسی A51 را می‌بینیم که جلوتر از یکی از گوشی‌های دیگر اپل قرار گرفته است. دستگاهی که بعد از این گوشی قرار دارد، آیفون ۷ است. آخرین باری که ما سه گوشی از شرکت اپل در فهرست پرطرفدارترین‌ها داشتیم زمانی بود که سری جدید آیفون ۱۱ معرفی شد.

یکی دیگر از گوشی‌هایی که شایعات زیادی از آن منتشر شده و اکنون در مقام نهم قرار دارد، Oppo A92s است. آخرین جایگاه نیز به گوشی ردمی نوت ۸ تعلق می‌گیرد.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

فهرستی که در بالا اطلاعات به روز شده‌ آن را بررسی کردیم به ما از حذف شدن بعضی تلفن‌های همراه خبر می‌دهد. در نتیجه با توجه به این فهرست ما باید از دوگانه هوآوی P40 پرو و پلاس، ردمی نوت 9S، سامسونگ گکلسی A71 و سامسونگ گلکسی S20 اولترا خداحافظی کنیم.

به صورت عجیبی هیچ کدام از گوشی‌های تازه رونمایی شده سری ۳۰ آنر نتوانسته‌اند به فهرست پرطرفدارترین‌ها راه یابند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱ اردیبهشت)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱ اردیبهشت)

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید