توزیع هزار پیتزا در صورت قهرمانی تیم فوتبال !

کدخبر: ۳۳۴۴۱۵
​اقتصاد نیوز:یکی از اعضای تیم آبی‌و‌مشکی‌پوش برگامو قول داد در صورتی که روندی شگفتی‌سازی تیمش در لیگ قهرمانان تا فتح این رقابت‌ها ادامه پیدا کند، هزار نفر را به صرف پیتزا دعوت کند.
توزیع هزار پیتزا در صورت قهرمانی تیم فوتبال !

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مارتن دِرون هافبک هلندی تیم فوتبال آتالانتا می‌گوید اگر این تیم امسال بتواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود به هزار نفر از مردم برگامو پیتزای رایگان می‌دهد.

آتالانتا پیش از تعلیق مسابقات فوتبال به دلیل شیوع کرونا، با غلبه بر والنسیا توانست دست به کار بزرگی بزند و در اولین حضور تاریخش در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان اولین نماینده ایتالیا به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

با وضعیتی که اروپا به خاطر شیوع کرونا دارد مشخص نیست که امکان از سرگیری مسابقات لیگ قهرمانان این فصل وجود داشته باشد اما درون وعده داد اگر این اتفاق افتاد و شگفتی‌سازی‌های تیمش با قهرمانی کامل شد، او دست به حرکت جالبی خواهد زد.

بازیکن 29 ساله تیم تحت هدایت گاسپرینی در پاسخ به سؤالی یکی از طرفداران آتالانتا در اینستاگرام مبنی بر اینکه او در صورت قهرمانی تیمش چه کار خواهد کرد، اظهار داشت: قول می‌دهم که در میدان مرکزی برگامو یک میز بگذارم و هزار نفر را به به صرف پیتزایی که خودم آن را خواهم پخت دعوت کنم. بعد هم یک جشن می‌گیرم و همه را دعوت می‌کنم.

درون در دو مقطع برای آتالانتا بازی کرد. او سال 2015 به این تیم پیوست و یک سال بعد راهی میدلزبوروی انگلیس شد اما سال بعد دوباره به آتالانتا برگشت.

او درباره بهترین و بدترین بخش‌های دوران بازیگری‌اش در میدلزبورو گفت: بهترین قسمتش هواداران و گلزنی مقابل منچسترسیتی بود و بدترین بخش هم آب و هوا.

درون در پایان در پاسخ به این سؤال که اگر فوتبالیست نمی‌شد چه وارد چه حرفه‌ای می‌شد، عنوان کرد: من قبل از اینکه وارد فوتبال شوم می‌خواستم حسابدار شوم، البته به نظرم این دو شغل اساساً مانند یکدیگر هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید