تحرکات نظامی منطقه زیر ذره بین ماهواره سپاه

کدخبر: ۳۳۵۰۸۸
اقتصادنیوز : سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: با ماهواره نور، منطقه زیر نظر ما قرار دارد و تحرکات نظامی دشمن را در محیط اطرافمان زیر ذره‌بین خود داریم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ،اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور به فضا گفت: موفقیت سپاه در این عرصه نشان می‌دهد که سپاه هیچ‌گاه منتظر برچیده شدن تحریم‌ها نمی‌ماند. 

وی افزود: علاوه بر حوزه موشکی، زمینی، دریایی و هوایی امروز شاهد هستیم که در حوزه فضایی نیز سپاه پاسداران تحول شگرفی را رقم زد و با وجود همه تحریم‌ها در حوزه فضایی نیز شاهد افتخارآفرینی این نهاد انقلابی بودیم. 

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: ماهواره نور کمک شایانی را در حوزه‌های نظامی، توسعه علم و فناوری و... به ما می‌کنند و دستاورد بزرگی در این حوزه به شمار می‌رود. 

عباسی خاطرنشان کرد: پرتاب ماهواره نور، افزایش توان بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات را به مراتب بالاتر می‌برد و سیستم دفاعی کشور با این ماهواره بیش از پیش تقویت می‌شود. 

وی در پایان گفت: با ماهواره نور ما مناطق اطرافمان را زیرنظر داریم و تحرکات نظامی دشمن در منطقه زیر ذره‌بین جمهوری اسلامی ایران است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید