هشدار جدی محسن رضایی به ترامپ/امنیت ایران را تهدید کنید، پایگاه‌هایتان در منطقه را با موشک هدف قرار می دهیم

کدخبر: ۳۳۵۳۷۳
اقتصادنیوز : دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که ایران هرگز آغازگر هیچ جنگی نخواهد بود اما اگر امنیت ملی ایران تهدید شود، پایگاه‌های آمریکایی در منطقه را با موشک هدف قرار می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نق از فارس ،محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به هر گونه تهدید علیه امنیت ملی خود پاسخ می‌دهد.

وی در گفت‌وگو با الجزیره گفت: تهدید ترامپ درباره حمله به قایق‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صرفا تبلیغاتی است. پایگاه‌های آمریکایی در منطقه تحت نظر هستند و در صورتی که امنیت ملی ما در معرض تهدید قرار گیرد آنها را با موشک می‌زنیم.

رضایی افزود: ما هرگز آغازگر هیچ جنگی با آمریکا نخواهیم بود، اما پایان هر جنگی را که واشنگتن ممکن است شروع کند با تصمیم ایران رقم خواهد خورد. تحریم تسلیحاتی بین المللی که به ما تحمیل شده است به زودی پایان خواهد یافت و پس از آن هیچ کس نمی تواند ما را از آن (خرید اسلحه از بازارهای بین المللی) باز دارد. موضع واشنگتن و اتحادیه اروپا درباره  تحریم تسلیحاتی ایران برای ایرانی‌ها الزام آور نیست و ما از آن پیروی نخواهیم کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از گفت‌وگو با الجزیره برخی از کشورهای عربی را در معرض باج خواهی آمریکا خواند و گفت: «آنها همه ابتکارها را رد می‌کنند و بر خصومت با ایران اصرار می‌ورزند».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید