مستند ماسک به تلویزیون می‌آید

کدخبر: ۳۳۵۴۴۳
اقتصاد نیوز:شبکه مستند سیما درحال تولید فیلم مستندی با عنوان «ماسک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمد دیندار است.

به گزارش اقتصاد نیوز،این مستند که موضوع ویروس کرونا را دستمایه کار خود قرار داده، هم اکنون در حال تصویربرداری در مکان‌های مختلف است و تولید آن در ایام کرونایی همچنان ادامه دارد. 

محمد دیندار درباره نگاه و رویکرد خود در مستند «ماسک» که تعدادی از چهره‌های شاخص سیاسی، پزشکی، نمایندگان مجلس و ... نیز در آن حضور دارند، توضیح داده است که «در این مستند نگاهی حماسی، چالشی و در عین حال اجتماعی و تحلیلی را دنبال خواهم کرد و تلاشم این است که اثری متفاوت و کاربردی و تاثیرگذار را در باره ابعاد مختلف ویروس کرونا ارائه کنم.»

او گفت: اثری که یک‌مستندساز رقم می‌زند، باید فراتر از گزارش‌های روتین تلویزیونی درباره حوادث مختلف باشد و به عنوان یک سند تحقیقی و تصویری در حال و آینده مورد استناد و بهره‌برداری قرار بگیرد. به همین دلیل این مستندها باید عمیق و صدیق باشند و گرفتار احساسات یا بازی‌های سیاسی و مصلحت‌های موسمی نشوند.

او همچنین درباره جایگاه و وضعیت فیلم‌های مستند در میان مردم، اظهار کرد: از نظر رویکرد و توجه مخاطبان‌ عام و خاص به آثار مستند در یک‌ دوره طلایی تاریخی به سر می‌بریم و در آمارها و نظرسنجی‌ها می‌بینیم که تعداد مخاطبان و تماشاگران شبکه مستند افزایش و ارتقا یافته است. بنابراین باید به سهم خود و به عنوان یک مستندساز تلاش کنیم تا این اعتماد و توجه مخاطبان را با ساخت مستندهایی وزین و عمیق و در عین‌حال با ساختار و زبانی جذاب حفظ کنیم و افزایش دهیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید