در چه شرایطی باید آزمایش کرونا بدهیم؟

کدخبر: ۳۳۵۴۵۸
اقتصاد نیوز:آیا اخیرا سرفه می‌کنید؟ آیا با هر بار سرفه کردن احساس می‌کنید که ممکن است به کرونا مبتلا شده باشید؟ یکی از مهمترین پرسش‌های اغلب افراد در شرایط فعلی این است که در چه شرایطی می‌توان حدس زد به کرونا مبتلا شده اید و باید آزمایش دهید؟
در چه شرایطی باید آزمایش کرونا بدهیم؟

به گزارشاقتصاد نیوز به نقل از انتخاب به نقل از هلث آنلاین، درست است که آزمایش COVID-۱۹ می‌تواند به شما در تصمیم گیری‌های مربوط به سلامتی خود و سلامتی دیگران کمک کند، اما گاهی حضور در بیمارستان‌ها یا مراکز درمانی نیز خود می‌تواند ریسک ابتلا را افزایش دهد؛ بنابراین پرسش اصلی این است که اساسا چه زمانی باید آزمایش داد؟

علائم ابتلا را نشان می‌دهید

مراکز کنترل و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های ایالات متحده CDC اظهار می‌دارد که مبتلایان یا ترکیبی از علائم ممکن است COVID-۱۹ داشته باشند: سرفه و تنگی نفس یا حداقل دو مورد از علائم زیر: تب، لرز، لرز مکرر، درد عضلانی، سردرد، گلو درد و از بین رفتن بویایی و چشایی. اگر آن‌ها را تجربه می‌کنید و علائم شما رو به وخامت می‌رود بد نیست که به مراکز درمانی مراجعه کنید.

شما یک کارمند مراکز درمانی و خاص هستید

اگر شما یک کارمند مراقبت‌های بهداشتی، کارمند زندان، کارمند خانه سالمندان یا مراکزی مشابه هستید که تعداد افرادی زیاد با احتمال ابتلا به کرونا را در خود جای داده است بد نیست نسبت به بررسی علائم خود حساس باشید و در صورت لزوم آزمایش دهید.

شما شرایط خاص زمینه‌ای دارید

اگر شرایط پزشکی ثانویه دارید. برای مثال مبتلا به HIV، آسم، سرطان، دیابت و سایر شرایط زمینه ساز هستید بهتر است روی علائمی که ذکر شد کنترل داشته باشید و در صورت مشاهده خطر هر چه سریعتر با پزشک خود در تماس باشید و آزمایش دهید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید