ورود معترضان مسلح به کنگره ایالتی آمریکا در میشیگان| فیلم‌وعکس

کدخبر: ۳۳۵۵۰۸
اقتصادنیوز: صدها معترض که برخی نیز مسلح بودند، در اعتراض به تمدید قوانین قرنطینه در ایالت میشیگان، مقابل ساختمان ایالتی کنگره دست به تظاهرات زدند.
ورود معترضان مسلح به کنگره ایالتی آمریکا در میشیگان|  فیلم‌وعکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ صدها معترض به تمدید قوانین قرنطینه در ایالت میشیگان که برخی مسلسل در دست داشتند در مقابل ساختمان ایالتی کنگره تجمع کرده و تلاش کردند وارد صحن قانون‌گذاری آن شوند.

x9Dueoyl52Op

در حالی که قانون‌گذاران میشیگان در این ساختمان در حال بررسی درخواست فرماندار این ایات برای تمدید قوانین قرنطینه بودند، شماری از این معترضان تلاش کردند خود را به صحن قانون‌گذاری این ساختمان برسانند.

 

 به نوشته «گاردین»، این معترضان که برخی مسلسل در دست داشتند، توانستند وارد لابی این مجتمع شوند اما با مقاومت نیروهای پلیس و کارکنان مواجه شده و مجبور به خروج از ساختمان شدند.

معترضان با سر دادن شعار علیه دولت محلی، «گرچن ویتمر» فرماندار میشیگان را به هیلتر تشبیه کردند.

«داینا پولهانکی» سناتور ایالت میشیگان که در ساختمان ایالتی کنگره حضور داشت با انتشار عکسی در حساب توئیتری خود نوشت: «درست بالای سر من، افرادی مسلسل به دست، بر سر ما فریاد می‌کشند».

l4ljHfCxcTdT

پیش از این نیز هواداران «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در شهرهای مختلف این کشور بر علیه تمدید قوانین قرنطینه دست به تظاهرات زده بودند.

روز گذشته (پنجشنبه) ترامپ گفت، دولت فدرال قوانین مربوط قرنطینه را تمدید نمی‌کند و آن را به فرمانداران ایالات واگذار می‌کند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید