تهدید ترسناک وکیل برانکو

کدخبر: ۳۳۶۰۲۲
اقتصاد نیوز:مطالبات برانکو ایوانکوویچ ممکن است تبدیل به یک دردسر بزرگ برای باشگاه پرسپولیس شود.
تهدید ترسناک وکیل برانکو

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از  ورزش سه ،  وکیل سرمربی کروات در آخرین اظهارنظرش اعلام کرده که جرایم سنگینی در انتظار باشگاه پرسپولیس است. خبرگزاری ایرنا امروز گزارشی در این ارتباط منتشر کرد که وکیل برانکو از کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی صحبت کرده است.

براساس این گزارش طبق اعلام رای فیفا باشگاه پرسپولیس به پرداخت یک میلیون و پنجاه و پنج هزار دلار و سود پنج درصد به‌اضافه بیست هزار فرانک سوییس بابت هزینه دادرسی محکوم شده است. باشگاه پرسپولیس پس از جدایی برانکو چندین بار در ترکیه و کرواسی برای تفاهم درخواست جلسه کرد اما این جلسات هیچ کدام سرانجامی نداشت.

در همین راستا «دارو بوشیچ» وکیل برانکو اعلام کرد که امروز (دوشنبه) مهلت باشگاه برای پرداخت پول کادر فنی قبلی به پایان رسیده است.

او در ابتدای صحبت‌های خود، گفت: فیفا رای خود را در این پرونده صادر کرده و موضوع چندان مبهمی وجود ندارد. منتظر بودیم تا طبق زمانی که به باشگاه دادیم، پرسپولیس به وعده‌اش عمل کند اما امروز مهلت آنها در وقت‌های اضافه هم برای پرداخت به پایان رسید.

داریو بوشیچ در مورد جلساتی که بین او و وکلای باشگاه پرسپولیس برگزار شد، افزود:‌ آنها فقط یک چیز می‌خواستند آن هم تخفیف قابل توجه و اساسی بود. موضوعی که برانکو نمی‌توانست قبول کند.

وی در رابطه با اینکه آیا این موضوع صحت دارد که باشگاه در جلسه ترکیه خواستار بخشش کل مبلغ شده بود، گفت: این موضوع جالب بود و صحت دارد.

وکیل سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص مبلغ محکومیت باشگاه و زمان پرداخت آن، تصریح کرد: مبلغ که موضوعی خصوصی است و من نمی‌توانم چیزی از آن را افشا کنم اما باشگاه پرسپولیس موظف بود تا تاریخ پنجم آپریل (۱۷ فروردین) این پول را پرداخت کند.

وی در مورد اینکه آیا بعد از رای فیفا باز هم باشگاه پرسپولیس درخواستی از شما داشت، اضافه کرد: بله آنها تقاضای تخفیف بزرگ کردند که مورد قبول واقع نشد اما در واقع با نظر برانکو یک ماه زمان اضافه به باشگاه پرسپولیس دادیم که آنها اقدامات لازم را انجام دهند اما اینکار صورت نگرفت و آن تاریخ هم امروز به پایان رسید.

داریو بوشیچ در پاسخ به این پرسش که با عملی نشدن تعهدات پرسپولیس چه جرایمی از سوی فیفا در انتظار این باشگاه است؟ توضیح داد:‌ کمیته انضباطی فیفا مطابق کد پرونده اقدامات لازم را انجام خواهد داد. این پرونده شامل چند جریمه انضباطی، کسر امتیاز، بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالاتی و حتی ممنوعیت از حضور در میادین بین المللی است. اما کمیته انضباطی فیفا تصمیمات لازم را لحاظ خواهد کرد و منتظر تصمیم آنها هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید