توییت الکاظمی بعد از رای اعتماد

کدخبر: ۳۳۶۴۲۰
اقتصادنیوز : نخست‌وزیر جدید عراق صبح امروز (پنج شنبه) در توییتر با تشکر از پارلمان اعلام کرد، برای جلب اعتماد ملت عراق تلاش خواهد کرد.
توییت الکاظمی بعد از رای اعتماد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ، در پی رای اعتماد پارلمان عراق به دولت الکاظمی او در توییتر نوشت: امروز پارلمان موقر به دولت من اعتماد کرد و من با تیم وزارتی بزرگوار به طور جدی برای جلب اعتماد و حمایت ملت‌مان تلاش خواهم کرد.

الکاظمی افزود: از تمام کسانی که ما را حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم گروه‌های سیاسی همگی برای مقابله با چالش‌های سخت، حفظ حاکمیت عراق، امنیت و ثبات و شکوفایی آن همکاری کنند.

پارلمان عراق بالاخره شب گذشته به اکثر اعضای دولت مصطفی الکاظمی رای اعتماد داد. ۲۵۵ نماینده از مجموع ۳۲۹ نماینده به ۱۵ عضو از مجموع ۲۲ عضو کابینه پیشنهادی الکاظمی رای اعتماد دادند.

یک منبع اظهار کرد، پارلمان به پنج نامزد دولت از جمله هشام صالح داوود وزیر فرهنگ، اسماعیل عبدالرضا وزیر کشاورزی، ثناء حکمت ناصر، وزیر مهاجرت و مهاجران و عبدالرحمان مصطفی، ‌وزیر دادگستری رای اعتماد نداد. همچنین رای اعتماد به وزیر نفت و خارجه به دلیل عدم توافق بر سر اسامی نامزدها به تعویق افتاد.

جلسه رای اعتماد به دولت الکاظمی از سوی فراکسیون دولت قانون به ریاست نوری مالکی که به ائتلاف الفتح به ریاست هادی العامری ملحق شده، تحریم شده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید