سوختن سه خودرو و نجات ۳۰ نفر در آتش‌سوزی واحد مسکونی تهران

کدخبر: ۳۳۶۴۵۶
اقتصادنیوز : سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان ۶ طبقه منجر به سوختن سه دستگاه خودرو و نجات ۳۰ نفر از ساکنان این ساختمان مسکونی در محله شادآباد تهران شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،سید جلال ملکی گفت: ساعت ۸:۵۸ امروز وقوع این حادثه آتش سوزی در خیابان پانزده متری شادآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله ماموران ۳ ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

این مسئول افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که در طبقه منهای یک (پارکینگ) این ساختمان مسکونی آتش به سه دشتگاه خودرو سرایت کرده بود.

 وی با بیان اینکه دود غلیظی به طبقات بالایی سرایت کرده و ساکنان زیادی در داخل ساختمان محبوس شده و از طریق پنجره ها تقاضای کمک کردند، خاطرنشان کرد: آتش نشانان همراه با دستگاه های تنفسی وارد عملیات شدند و موفق شدند ۳۰ نفر از جمله زن و مرد و حتی کودکان را از محل حادثه به سلامت خارج کنند.

ملکی ادامه داد: با تلاش آتش نشانان این حادثه بدون مصدومیت و سرایت به طبقات مسکونی مهار شد.

به گفته وی؛ این ساختمان مسکونی فاقد سیستم اعلان حریق بود که این سیستم ها در اولین لحظات وقوع آتش سوزی هشدار داده و به ساکنین کمک می کند تا در اسرع وقت ساختمان را ترک و آتش نشانان را هم به سرعت از وقوع حادثه با خبر کند، به همین منظور توصیه می کنیم که ساختمان های مسکونی خود را به سیستم مجهز کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید