ویدئو| زدوخورد شدید نمایندگان در مجلس جمهوری ارمنستان

کدخبر: ۳۳۶۹۴۸
اقتصادنیوز؛ در پی انتقاد یکی از احزاب مخالف دولت ارمنستان از عدم رسیدگی اقتصادی مناسب دولت به اقشار طبقه متوسط در دوره کرونا، بین قانونگذاران حزب حاکم و مخالفان درگیری پیش آمد.
ویدئو| زدوخورد شدید نمایندگان در مجلس جمهوری ارمنستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ درگیری اخیر بین نمایندگان مجلس جمهوری ارمنستان و اعضای حزب حاکم و هواداران رهبر حزب مخالف سوژه رسانه‌ها شد.

به نوشته وبگاه «رادیو اروپای آزاد» این درگیری روز جمعه پس از اینکه نمایندگان به هم توهین کردند، پیش آمد. پس از این درگیری «آرارات میرزویان» رئیس مجلس ارمنستان جلسه را به تعویق انداخت.

این درگیری بابت نحوه اقدامات اقتصادی دولت ارمنستان برای کمک‌رسانی به قشر متوسط این کشور در بحبوحه شیوع  ویروس کرونا رخ داد. در این درگیری «ادموند ماروکیان» رهبر حزب مخالف «برایت آرمنیا»، دولت را به اهمال در رسیدگی به شهروندان طبقه معمولی این کشور در دوران کرونا متهم کرد که با مخالفت اعضای حزب نزدیک به دولت و رهبر آن مواجه شد.

 رهبر حزب مخالف در سخنان خود تقاضای پرداخت‌های مالی بیشتر را به شهروندان قشر متوسط کرد. این سخنان او با مخالفت قانونگذاران طرف مقابل مواجه شد و پس آن اعضای دو حزب با مشت به جان هم افتادند که با پادرمیانی دیگران غائله خاتمه یافت. ماروکیان در ادامه سخنرانی خود مجددا از دولت انتقاد کرد.

 بعد از این اتفاق، «نیکل پاشینیان» نخست وزیر و رهبر حزب حاکم ارمنستان از درگیری پیش آمده انتقاد کرد، اما قانونگذاران حزب مخالف را مقصر این ماجرا برشمرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید