سخنگوی طالبان:

از پیمانکار ربوده شده آمریکایی بی‌اطلاعیم

کدخبر: ۳۳۷۰۹۳
اقتصادنیوز؛ سهیل شاهین سخنگوی دفتر سیاسی طالبان تنها چند روز پس از درخواست نماینده ویژه آمریکا از ارتش پاکستان برای کمک به آزادی پیمانکار ربوده شده آمریکایی در افغانستان اعلام کرد این گروه هیچ اطلاعی در باره شهروند مفقود شده آمریکایی ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ سهیل شاهین سخنگوی دفتر سیاسی طالبان ضمن رد ربودن این پیمانکار آمریکایی اعلام کرد این فرد در  اختیار گروه طالبان نیست.

سهیل شاهین سخنگوی طالبان

نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان جمعه گذشته طی سفر به پاکستان، از ارتش این کشور برای آزادی «مارک فریشز» پیمان‌کار آمریکایی که اوایل سال جاری در افغانستان ربوده شده بود، درخواست کمک کرد. 

براساس این گزارش، خبر ربودن مارک فریشز از ولایت خوست افغانستان که با بخش‌های قبیله‌ای پاکستان هم مرز است، ۱۷ بهمن‌ماه گذشته منتشر شد. فریشز ۵۷ ساله، عضو پیشین نیروی دریایی آمریکا و مدیر عامل یک شرکت پیمانکار، است. 

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این آدم ربایی را برعهده نگرفته است‌ با این حال برخی از مقامات آمریکایی گفتند که شبکه‌حقانی، این فرد را ربوده است، گروهی که واشنگتن بارها اسلام‌آباد را به داشتن ارتباط با آن و یا پناه‌دادن به فرمانده‌هان حقانی متهم کرده است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید