افزایش ۳۰ درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی ظرف ۷ روز گذشته

کدخبر: ۳۳۷۲۰۷
اقتصادنیوز: مدیر عامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از افزایش ۳۰ درصدی مراجعات به مراکز معاینه فنی در سراسر کشور نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،سعید قیصر در تشریح آخرین وضعیت مراجعات شهروندان به مراکز معاینه فنی در سراسر کشور گفت: از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری ۳۴۴ هزار و ۴۷۴ مراجعه به ۶۳۳ مرکز فعال در سراسر کشور انجام شده است که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۳۰ درصدی مراجعات شهروندان به مراکز معاینه فنی هستیم.

وی افزود: از تاریخ ۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت در سال گذشته  ۲۴۹ هزار و ۳۲۷ خودرو به مراکز معاینه فنی در سراسر کشور مراجعه کرده بودند.

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور در تشریح آمار مراجعات به مراکز معاینه فنی در شهر تهران نیز گفت: از ۱۵ تا ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری ۸۵ هزار و ۱۴۳ خودرو به مراکز معاینه فنی مراجعه کردند که  حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد مراجعات نسبت به زمان مشابه سال گذشته که حدود ۷۴ هزار و ۲۷۰ مراجعه بوده است افزایش پیدا کرده است.

وی تاکید کرد: آمار مراجعات نشان می دهد که اشتیاق شهروندان برای مراجعه به مراکز معاینه فنی و اخذ گواهی معاینه فنی افزایش پیدا کرده و این روند در آینده نیز بیشتر خواهد شد؛ لذا در آینده نزدیک با بحران جدی در کلانشهرها به ویژه تهران برای مراجعه به مراکز معاینه فنی مواجه خواهیم شد لذا از همه شهروندان درخواست می کنم طوری برنامه ریزی کنند که در روزهای پیش‌رو و در ماه مبارک رمضان که مراکز خلوت هستند برای اخذ گواهی معاینه فنی مراجعه کنند تا پس از ماه مبارک رمضان در صف‌های طولانی مراکز معاینه فنی معطل نشوند.

قیصر با اشاره به این که در حال حاضر ۵۶ خط به صورت فعال در شهر تهران به شهروندان برای اخذ گواهی معاینه فنی خدمات ارائه می‌کنند، افزود: هفته آینده جلسه‌ای خواهیم داشت تا در مورد پیش بینی افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی پس از ماه مبارک رمضان تدابیر لازم اتخاذ شود تا مردم در مراجعات اتلاف وقت کمتری داشته باشد. نتایج و تصمیمات اتخاذ شده قطعا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید