ادامه بازی شاخص بورس در مرز ۱میلیون واحدی

کدخبر: ۳۳۸۴۴۰
اقتصادنیوز : در ابتدای معاملات امروز بورس تهران، شاخص کل بار دیگر از محدوده یک میلیون واحدی، ۱۳ هزار و ۸۰۰ واحد افت کرد و به محدوده ۹۸۸ هزار واحدی برگشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، شاخص کل بورس در معاملات ابتدایی صبح امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت با افت ۱۳ هزار و ۸۰۰ واحدی روبه رو شده و بار دیگر به کانال ۹۰۰ هزار واحدی بازگشت.

در حال حاضر شاخص کل بورس ۹۸۸ هزار و ۵۵۳ واحد است و شاخص کل هم وزن نیز با ۱۳۸۸ واحد رشد، به ۳۲۲ هزار و ۵۳۷ واحد رسیده است.

تعداد معاملات انجام شده، ۶۷۴ هزار فقره و ارزش بازار در روز جاری، ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است؛ اما ارزش معاملات انجام شده، ۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

سه نماد در معاملات امروز به دلیل داشتن صف فروش سنگین، تأثیر بالایی رد منفی شدن شاخص داشته اند که یک نماد متعلق به پتروشیمی در جنوب کشور با منفی ۲ هزار و ۸۰۰ واحد، یک نماد متعلق به شرکت تولید فولاد در استان اصفهان با منفی ۲ هزار و ۶۰۰ واحد و یک نماد متعلق به بانک دولتی با منفی ۱۷۷۰ واحد، بیشترین تأثیر در رشد منفی ۱۳ هزار ۸۰۰ واحدی شاخص کل داشته اند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز ۱۶۱ واحد منفی شد و به ۱۱ هزار و ۱۳۰ واحد رسید.

ارزش بازار اول و دوم فرابورس مجموعاً ۷۰۰ میلیارد تومان است.

گفتنی است از اواخر هفته گذشته و طی هفته جاری این سومین بار است که شاخص کل از مرز یک میلیون واحد گذشته و بار دیگر با تعدیل قیمت‌ها، به زیر یک میلیون واحد برمی گردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید