لاریجانی در آخرین روز مجلس دهم به مخالفانش چه گفت؟

کدخبر: ۳۳۸۵۵۸
اقتصادنیوز : رئیس مجلس در آخرین نطقش گفت: همه مخالفینم نزد من محترم هستند اگر در ا ین مخالفت حقی بر گردن این جانب بود از آن می‌گذرم و آنها را حلال می‌کنم و اگر آنها هم حقی دارند من را حلال کنند.

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل ازخبرآنلاین، علی لاریجانی در آخرین نطقش از منتقدانش هم گفت و در نهایت ان ها را حلال کرد. او گفت: تشکر اصلی من از نمایندگان مجلس است،  من صمیمانه به شما ارادت دارم و در این مدت سلوک، رفتار اخلاقی و منش بسیار پسندیده به من درس آموز بود.نمایندگان تلاش می کردند تا کار مجلس در حل مشکلات کشور انجام شود و این ارزشمند بود، از اینکه گاهی نمایندگان عصبانی می شدند برای اینکه مسئله ای را محقق کنند من در دلم آن ها را تحسین می کردم زیرا در انجام وظایف نمایندگی  کوشا هستند برای مثال آقای فولادگر برای اینکه یک موضوع از کمیسیون متبوعش در دستورکار قرار گیرد حداقل ۱۰ بار به هیات رئیسه مراجعه می کرد.

   لاریجانی با بیان اینکه ممکن است عده‌ای با بنده مخالف باشند اما اشکالی ندارد اما نباید نهادی را تضعیف می‌کردند. همه مخالفینم نزد من محترم هستند اگر در ا ین مخالفت حقی بر گردن این جانب بود از آن می‌گذرم و آنها را حلال می‌کنم و اگر آنها هم حقی دارند من را حلال کنند.تلاش‌های من در طول حضور ۱۲ ساله‌ام در مجلس حل مشکلات کشور بوده و این مسیر را در مجلس دنبال می‌کردم.از همه نمایندگان مجلس و مردم می‌خواهم از من بگذرند.شرایط کشور پیچیده است و باید کمک کنیم که مجلس آینده به همراه سایر قوا در رفع مشکلات مردم گام بردارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید